سرویس: سیاسی
کد خبر: 26096
|
10:25 - 1396/01/24
نسخه چاپی

قالیباف:

با مدیریت بخشنامه‌ای نمی‌توان با سونامی بیکاری مقابله کرد

با مدیریت بخشنامه‌ای نمی‌توان با سونامی بیکاری مقابله کرد
شهردار تهران گفت: سونامی بیکاری فضای اجتماعی و اقتصادی کشور را تا سرحد فروپاشی تخریب کرده است.

به گزارشايلام بيدار،" محمدباقر قالیباف "، شهردار تهران در جمع تعدادی از فعالان دانشجویی ضمن تصریح بر این نکته گفت: امروز نه تنها انبوهی از طبقه محروم جامعه دنبال کار می گردند بلکه اصلی ترین دغدغه  عمده بسیاری از  قشر متوسط نیز  اشتغال فرزندان شان شده است  و شما می دانید  نگرانی  از آینده فرزند چقدر بر روحیه و روان یک پدر یا مادر تاثیرگذار می گذارد.

قالیباف ادامه داد: وقتی کسی بی هیچ مبنا و فقط برای کسب رای وعده 100 روزه می دهد مشخص است که درکی از مدیریت اجرایی کشور ندارد و مجبور می شود به بی صداقتی روی بیاورد. 100 روز که هیچ کارنامه 4 سال دولت را که نگاه می کنیم می بینیم دولت فقط از طرح ها و بسته های بی سرانجام و تبلیغاتی را مشاهده می کنیم بدون آنکه این طرح ها و بسته ها به نتیجه ای روشن برسد.

شهردار تهران تصریح کرد: حتی  بعد از 4 سال نیز هنوز رئیس جمهور در آستانه انتخابات به صدور بخشنامه و نامه نگاری و رسانه ای کردن آن روی  است قالیباف تصریح کرد با «مدیریت بخشنامه ای» که نمی شود با سونامی بیکاری مقابله کرد.

وی با اشاره به رسانه ای کردن این نامه نگاری ها گفت: به مردم چه ارتباطی دارد که از تک تک نامه های درون سازمانی دولت مطلع باشند مردم کار می خواهند و نتیجه های عینی و ملموس.

قالیباف گفت: خوب است دولت به جای «رسانه درمانی» و «مدیریت بخشنامه‌ای» به کار و تلاش موثر می‌پرداخت تا امروز برخی از انحرافیون امیدوار به اقبال دوباره مردم نمی شدند.

وی گفت: هزینه‌های بازگشت انحرافیون به بازی سیاست نتیجه ناکارآمدی دولت حرف است.

انتهای پیام/ الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب