سرویس: جهاد و مقاومت
کد خبر: 25966
|
14:11 - 1396/01/15
نسخه چاپی

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) در گفتگو با ایلام بیدار:

بازدید بیش از 170 هزار زائر از یادمان های دفاع مقدس/ مسئولان توجه بیشتری به زیرساخت راهیان نور داشته باشند

بازدید بیش از 170 هزار زائر از یادمان های دفاع مقدس/ مسئولان توجه بیشتری به زیرساخت راهیان نور داشته باشند
سردار سید صادق حسینی گفت: در فصل 96-95 راهیان نور 171 هزار و 969 زائر از یادمان های دفاع مقدس استانم بازدید کرده اند.

سردار سیدصادق حسینی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار جهاد و مقاومت ايلام بيدار با اشاره به اهمیت اردوهای راهیان نور گفت: یکی از گفتمان های مهم و تأثیرگذار در طول دوران انقلاب شهادت و ایثار بوده که در جای جای این سرزمین پاک اثرات خود را برجای گذاشت.

وی اظهار کرد: این گفتمان غالب انقلاب اسلامی عنصری مهم در بقای انقلاب می باشد و لزوم گسترش و فرهنگ سازی در ان بیش از پیش مشهود است.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام افزود: یکی از موضوعاتی که در ماندگاری این فرهنگ نقش اساسی داشته همین اردوهای راهیان نور در سطح جامعه می باشد که در این زمینه بخوبی نقش خود را نشان داد.

سردار حسینی ادامه داد: در طول بيش از دو دهه از پايان جنگ كاروان هاي راهيان نور به يك از منابع عظيم توليد معنويت، بازشناسي هويت اسلامي - انقلابي  و فرصتي براي خودسازي انقلابي نسل سوم انقلاب اسلامي مبدل شده است.

وی در ادامه به وضعیت راهیان نور در فصل 96-95 استان ایلام اشاره و بیان داشت: استان ایلام بعنوان یکی از مناطق میزبان اردوهای راهیان نور بخوبی به این امر ورود داشته و سالیانه میزبان هزاران نفر از زائرین شهداء بوده اند.
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام با اعلام حضور 62 هزار زائر در ایان نوروز در یادامان های دفاع مقدس استان تصریح کرد: در فصل جاری اردوهای راهیان نور که از اردیبهشت 95 تا 15 فروردین 96 ادامه داشته یادمان های دفاع مقدس در استان میزبان 171 هزار و 969 نفر بوده و مجموعاً 56 هزار و 500 نفر را نیز با حضور 852 عامل اجرایی اعم از روایان و خادمین در اردوگاه های استانی اسکان داده است.
سردار حسینی میزان اعزام کاروان های راهیان نور استانی را 33 هزار و 842 نفر اعلام و تأکید کرد: با توافقی که سازمان اردویی و راهیان نور صورت گرفته در فصل جاری اردوها استان های بیشتری زائرین خود را به سمت استان ایلام گشیل خواهند داد و این لزوم توجه به زیرساخت های این یادمان ها را بیشتر می کند.
وی افزود: سپاه در حد توانایی که داشته در بحث زیرساختی این یادمان ها تلاش هایی را داشته و ضمن تقدیر از خدمات دولت نیز می طلبد با توجه به بالا رفتن حجم زائریت در استان مسئولان توجه ویژه تری به این ظرفیت عظیم در ایلام داشته باشند.
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در پایان از خدمات همه ارگان ها و دستگاه های اجرایی اعم از روسای دانشگاه ها، آموزش و پرورش، صداوسیما و سایر عزیزانی که در این فصل حامی و کمک کار راهیان نور در استان بودند تقدیر و تشگر کرد.
انتهای پیام/ی

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب