سرویس: استان ایلام
کد خبر: 25939
|
13:15 - 1396/01/14
نسخه چاپی

ایلام بیدار گزارش می دهد؛

ماجرای انتقال شرکت زرجین بافت ایلام از شایعه تا واقعیت/ معاون صنعت و معدن ایلام: جابجایی شرکت زرجین بافت صحت ندارد

ماجرای انتقال شرکت زرجین بافت ایلام از شایعه تا واقعیت/ معاون صنعت و معدن ایلام: جابجایی شرکت زرجین بافت صحت ندارد
اخیرا در شبکه های اجتماعی اخباری مربوط به تعطیلی شرکت زرجین بافت و انتقال آن به استانی دیگر مطرح شده که با واکنش های متفاوتی همراه بوده است.

گروه اقتصادی ایلام بیدار::اخیرا در شبکه های اجتماعی اخباری مربوط به تعطیلی شرکت زرجین بافت و انتقال آن به استانی دیگر مطرح شده که با واکنش های متفاوتی همراه بوده است.

در این راستا حتی کارگران شاغل در این شرکت نسبت به وضعیت خود در آینده با توجه به انتقال 100 درصدی نگرانند و خواهان تعیین تکلیف خود هستند.

در همین رابطه مشکل را با مسئولان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان جویا شدیم؛ "رضا محمدرحیمی"، معاون امور صنایع سازمان صنعت و معدن و تجارت استان ایلام در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار در این خصوص گفت: اینکه همه دستگاه های این شرکت از استان خارج شود کاملا تکذیب می شود و در ایام عید و تعطیلات نیز در بازدیدی که از این شرکت صورت گرفت چنین موضوعی صحت نداشت.

جابجایی شرکت زرجین بافت صحت ندارد

وی اظهار کرد: کارگران نیز از این موضوع نگران هستند و نگرانی آنان به حق است و در راستای رفع نگرانی های کارگران شاغل در این شرکت نیز پیگیرهای لازم با اداره کار و استانداری صورت گرفته است.

این مسئول افزود: مطرح شدن موضوعاتی از جمله اخراج کردن کارگران در این شرکت وجود ندارد و چنانچه فردی هم اخراج شده اعلام کند.

معاون امور صنایع سازمان صنعت و معدن و تجارت استان ایلام ادامه داد: منتها یکی از دستگاه های خطوط تولید که دستگاه فینیش بوده درخواست داشته که از استان خارج شود و پیشنهاد مجموعه استان نیز بر این بوده که یک دستگاه جایگزین آورده شود چرا که دستگاه پارچه جین مدتی در شرکت زرجین بافت تولید نمی شود و بلااستفاده است و حتی هیچ کارگری نیز در حوزه ان دستگاه مشغول به کار نبود که بگوییم حتی با انتقال آن کسی از کار بیکار می شود.

محمدرحیمی با تأکید بر اینکه کسی مجوز لازم برای خروج این دستگاه را نداده است، بیان کرد: خطوط تولید دستگاه های بافندگی کاملا برقرار است و هیچ کسی هم از کار بیکار نشده است.

وی عنوان کرد: به دنبال این هستیم تا مشوق های لازم برای این شرکت ایجاد شود تا حتی بر میزان کارگران این شرکت نیز افزوده شود.

معاون امور صنایع سازمان صنعت و معدن و تجارت استان ایلام در پایان تأکید کرد: بحث انتقال و جابجایی شرکت زرجین بافت به استان دیگر صحت ندارد.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد