سرویس: سیاسی
کد خبر: 2593
|
19:46 - 1392/03/04
نسخه چاپی

قالیباف؛ گزینه نهایی ائتلاف 2+1

قالیباف؛ گزینه نهایی ائتلاف 2+1
از درون ائتلاف 1+2 خبر می رسد که آنها سرانجام بر سر قالیباف به نتیجه نهایی خواهند رسید.

به گزارش ایلام فردا،قرار است ظرف چند روز آینده گزینه نهایی از بین حداد، ولایتی و قالیباف انتخاب شود که گویا نظر نهایی این ائتلاف قالیباف است.

یکی از کاندیداهای این ائتلاف اما بر نظر جامعتین تاکید زیادی دارد که شنیده شده جامعتین نیز ترجیح می دهد صالح مقبول را به عنوان فرد نهایی انتخاب ،کند ضمن این که یکی از چهره های شناخته شده جامعه روحانیت هم قالیباف را بر دو کاندیدای دیگر ارجح می داند.

بر اساس اعلام برخی نظر سنجی ها ،هم اکنون قالیباف از سایر رقبای خود در ائتلاف پیشرفت جلوتر است اما او اگر از ائتلاف هم بیرون آید در نهایت رقیب سرسختی به اسم جلیلی خواهد داشت.

ائتلاف 2+1 از مدتها پیش توسط قالیباف ، حداد و ولایتی تشکیل شد . در ابتدا قرار بود تا زمان ثبت نام و بر اساس نظر سنجی ها یک نفر از میان این سه به عنوان گزینه نهایی انتخاب شود اما هر سه نفر در انتخابات ثبت نام کردند و در حالی که تبلیغات نامزدها شروع شده است بازهم هر سه دست به کار تبلیغات شده اند.

برخی کارشناسان با توجه به هزینه سنگین تبلیغات نامزدها لزوم حضور سه کاندیدا از یک ائتلاف را با سوال جدی مواجه کرده و تاکید می کنند بهتر است هرچه سریعتر نفر نهایی انتخاب شده تا هم مردم دچار ابهام و سرگردانی نشوند و هم هزینه های تبلیغات به سمت کاندیدای مورد نظر ائتلاف سوق پیدا کند .

اکنون این پرسش چدی مطرح است که اگر قرار است سرانجام از میان سه گزینه حداد ، قالیباف و ولایتی یک نفر تا پایان بماند چرا از هم اکنون سرنوشت کار مشخص نمی شود و چه دلیلی دارد که تا مردم تا ساعتهای آخر زمان تبلیغات صبر کرده و دو دل باقی بمانند؟

ضمن این که حضور چند کاندیدا باعث می شود وقت تلویزیون نیز گرفته شده و حجم برنامه ها آنقدر زیاد شود که مردم فرصت شنیدن همه نظرات را نداشته باشند.

 

دانا

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد