سرویس: استان ایلام
کد خبر: 2548
|
21:59 - 1392/02/31
نسخه چاپی

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع):

نامزد اصلح به فکر رابطه با آمریکا نیست

نامزد اصلح به فکر رابطه با آمریکا نیست
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت:نامزد اصلح به فکر رابطه با آمریکا نیست.

به گزارش ایلام فردا به نقل از ایلام پویا،سردار سید صادق کاکی ظهر امروز در همایش بزرگ عشایر اظهار داشت: نقش ارزشمند عشایر استان ایلام در عرصه‌های مختلف نظام بر کسی پوشیده نیست.

وی ادامه داد: عشایر استان ایلام در دوران دفاع مقدس تمام توان خود را صرف دفاع از ایران اسلامی کردند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان اضافه کرد: عشایر سلحشور استان ایلام همواره در دفاع از آرمان‌های نظام اسلامی و پیروی از منویات مقام معظم رهبری پیشگام بوده‌اند.

کاکی با اشاره با نامیده شدن امسال از سوی مقام معظم رهبری به سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی تصریح کرد: با مشارکت گسترده مردم بابصیرت در انتخابات ریاست جمهوری در 24 خردادماه و انتخاب رئیس جمهور اصلح و ولایتمدار شعار حماسه سیاسی تحقق می‌یابد.

وی تصریح کرد: امروزه پیرامون کشور ما جنگهای زیادی است و در این جنگ ها حزب الله پیروز است چرا که دنباله رو ولایت است و ۱۴۰۰ سال است که ما اینچنین زندگی کرده ایم و از جوشش چشمه ولایی، حسینی و فاطمی معیشت کرده ایم و این سرمایه را به راحتی از دست نخواهیم داد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان اظهار داشت: باید در سال حماسه سیاسی، با حضور بالای مردم در انتخابات و با انتخاب کاندیدای اصلح حماسه ای دیگر رقم زد.

وی با بر شمردن برخی از ویژگی های نامزد اصلح اضافه کرد: اصلح کسی است که به فکر معیشت، دین، فرهنگ، دنیا و آخرت مردم باشد و کسی که به فکر رابطه با آمریکا باشد نمی تواند کاندیدای اصلحی باشد.

این همایش بزرگ به مناسبت ۲۹ اردیبهشت ماه سالروز بسیج عشایری همایش جامعه عشایر استان در شهر ایلام برگزار شد.

جمعی از معتمدین، سران و نخبگان عشایر استان ایلام و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت در این همایش بزرگ شرکت داشتند.

جامعه عشایری استان در دوران دفاع مقدس ۱۵۸ شهید، ۴۰۴ جانباز و ۳۰ آزاده تقدیم آرمان‌های بلند امام راحل و انقلاب اسلامی کرده است.

در پایان این همایش نیز از تعدادی از عشایر بسیجی استان ایلام با اهدای لوح یادبود تجلیل به عمل آمد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب