سرویس: سیاسی
کد خبر: 2496
|
15:30 - 1392/02/28
نسخه چاپی

محسن رضایی:

فرزند کاندیدایی که لحظه آخر ثبت نام کرد گفت به نفع پدرش کنار بروم

فرزند کاندیدایی که لحظه آخر ثبت نام کرد گفت به نفع پدرش کنار بروم
یکی از نامزدهای انتخاباتی که در آخرین لحظات ثبت‌نام کرده از طریق فرزندش به یکی از اعضای خانواده‌ام گفت به سودتان است محسن رضایی به نفع پدر من کنار برود.

به گزارش ایلام فردا،محسن رضایی امروز در جمع گروهی از هوادارن خود در تهران در پاسخ به سوالی درباره کنار رفتن به نفع هاشمی رفسنجانی اظهارداشت: هر چند از نظر اخلاقی برایم سخت است که دست به افشاگری بزنم ولی به دلیل اینکه این نوع شایعات به صورت حساب شده مطرح می‌شود ناگزیر هستم مطالبی را بیان کنم.

رضایی افزود: تاکنون چندبار از سوی برخی ائتلاف‌ها و همچنین از سوی یکی از نامزدهای انتخاباتی پیشنهاداتی برای کنار رفتن من صورت گرفته که قبول نکردم و تا آخر نیز نخواهم پذیرفت.

وی خاطر نشان کرد: 3 ماه پیش یکی از ائتلاف‌ها به من پیشنهاد داد که شما اگر کنار بروید در دولت آینده هر پست و مقامی که بخواهید به شما می‌دهیم و 3 روز پیش نیز یکی از نامزدهای انتخاباتی که در آخرین لحظات ثبت‌نام کرده از طریق فرزندش به یکی از اعضای خانواده‌ام گفت که به سودتان است محسن رضایی به نفع پدر من کنار برود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود : متاسفم که وضعیت سیاسی کشور به سوی معامله‌گری و دنیا طلبی پیش رفته و عده‌ای از آن روحیات شهادت طلبی و خدمت بدون منت برای ملت ایران فاصله گرفته‌اند به فضل پروردگار متعال در دولت خودکاری خواهیم کرد که با این معامله گری‌ها و دنیا طلبی‌ها مبارزه جانانه صورت گیرد.

وی تصریح کرد: 24 سال است که صبر کردیم و دندان روی جگر گذاشتیم تا بلکه نحوه اداره کشور مطلوب تر شود و اهداف انقلاب و آرزوهای ملت ایران بر آورده گردد، اما متاسفانه منازعات بی حاصل سیاسی و سوء مدیریت ها و کارشکنی دشمنان ملت ایران اجازه نداده است که به تمامی اهداف انقلاب دست یابیم.

رضایی در قسمت دیگری از سخنانش گفت : اگر قرار به کنار رفتن باشد باید دیگران به نفع ملت ایران و جهاد بزرگی که در پیش داریم کنار بروند و شما مطمئن باشید من تا آخرین لحظه در صحنه انتخابات هستم و به نفع شخص و جریانی کنار نخواهم رفت.

وی با بیان اینکه گروه‌ها و جناح‌های سیاسی به خود زحمت ندهند که مرا از این مبارزه و جهاد مقدس کنار بزنند افزود: من با خدا معامله کرده و به این معامله خیانت نمی‌کنم و ملت بزرگ ایران اطمینان داشته باشند که آزادگی خود را به هیچ گروه و جریانی نخواهم فروخت.

رضایی در پایان اظهار داشت: آرزوی من این است که با همه توانایی خود بتوانم مشکلات زندگی مردم و خطراتی که کشورم را تهدید می‌کند را با کمک رهبر بزرگوار انقلاب و ملت شریف ایران از سر راه بردارم.

 

منبع: فارس

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد