سرویس: اقتصادی
کد خبر: 24277
|
08:40 - 1395/09/23
نسخه چاپی

تجمع کنندگان و سپرده گذاران موسسه آرمان خواستار شدند؛

لزوم ورود دستگاه قضا به موضوع موسسه آرمان+تصاویر

لزوم ورود دستگاه قضا به موضوع موسسه آرمان+تصاویر
برخی سپرده گذاران موسسه آرمان ایلام در تجمعی خواستار تعیین تکلیف سرمایه هایشان و همچنین ورود دستگاه قضا این موضوع شدند.

به گزارشايلام بيدار به نقل از ایلام پویا، برای چندمین بار متوالی تعدادی از سپرده گذاران در مقابل شعبه مرکزی موسسه آرمان در ایلام تجمع کردند.

متاسفانه تعداد این تجمع ها روز به روز در حال گسترش است و تا کنون هیچ پاسخ قانع کننده ای از سوی مدیر و اعضای هیئت مدیره این موسسه به مردم داده نشده و کار سپرده گذاران که به امید سود در این موسسه سرمایه گذاری کرده اند و فقط طالب مطالبه قانونی و به حق خود هستند به زد و خورد با کارکنان و تخریب اموال این موسسه کشیده شده است.
یکی از سپرده گذاران اظهار کرد: کاش پولم را به سرقت می بردند چرا که امیدی به دستگیری سارق توسط پلیس بود، ولی الان هیچ امیدی به بازگشت سپرده خودم ندارم و نمی دانیم که به کجا پناه ببریم تا حقمان را بگیریم.
یکی دیگر از سپرده گذاران عنوان کرد: عدم ورود دستگاه قضایی به این موضوع مهم جای تعجب داد.
وی ادامه داد: مگر ما بیکاریم که هر روز صبح بیاییم و از راهی که موجب خشنودی رسانه های بیگانه است پیگیر حق قانونی خود باشیم؟ چرا دادستانی به عنوان مدعی العموم به این موضوع مهم ورود نمی کند؟ چرا نباید کسانی که سرمایه های مردم را که با خون و دل در این موسسه جهت پرداخت سود های اندک سپرده گذاری کرده اند توسط دستگاه قضایی احضار شوند؟
دیگر سپرده گذار مالباخته خانمی مسن و دوران گذرانده بود که با ناراحتی بسیار به خبرنگار ایلام پویا گفت: شوهرم را از دست داده و خانه ام را به فروش رساندم تا بتوانم برخی از هزینه های زندگی بچه هایم را تامین کنم و برای همین پس از فروش خانه و تا پیدا کردن مسکن جدید کوچکتری در پایین شهر پول آن را در موسسه آرمان گذاشتم که به راحتی آب خوردن بالا کشیدند و بردند.
این خانم سپرده گذار تاکید کرد: چند روز پیش یکی از سپرده گذاران اقدام به خودسوزی کرد ولی گوش کسی به این اقدامات بدهکار نیست. چرا مسئولین دخالت نمی کنند؟ چرا کسانی که حق یتیم را خورده اند رها کرده اند؟
گفتنی است تجمع سپرده گذاران موسسه آرمان برای چندمین بار متوالی در شهرستان های ایلام، دره شهر و ملکشاهی برگزار می شود ولی هنوز مسئولینی که باید حق مردم را پیگیری نمایند، به این موضوع مهم ورود نکرده اند.


 

 

انتهای پیام/ی

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد