سرویس: استان ایلام
کد خبر: 24201
|
12:22 - 1395/09/18
نسخه چاپی

رئیس دفتر تحقیقات کاربردی انتظامی ایلام خبر داد؛

واگذاری 41 طرح تحقیقاتی در حوزه امنیت و پیشگیری اجتماعی

واگذاری 41 طرح تحقیقاتی در حوزه امنیت و پیشگیری اجتماعی
رئیس دفتر تحقیقات کاربردی انتظامی ایلام از واگذاری 41 طرح تحقیقاتی در حوزه امنیت و پیشگیری اجتماعی خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ايلام بيدار، "صباح عباسی"، رئیس دفتر تحقیقات کاربردی انتظامی استان ایلام در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات به نقش و جایگاه پژوهش اشاره کرد و گفت: پلیس در راستای تحقق این مقوله توریج گفتمانی را پشت سر گذاشته و در عرصه پژوهش وارد عمل شده است.

وی اظهار کرد: در این راستا اقداماتی در سطح ناجای ایلام صورت گرفته و درصدد هستیم تا این اقدامات را به سطح گسترده تری برسانیم.

این مسئول افزود: در این راستا تعداد 44 پایانه در حوزه امنیت و پیشگیری اجتماعی حمای شده اند و 41 طرح تحقیقاتی در حوزه های نظم و امنیت واگذاری شده است.

رئیس دفتر تحقیقات کاربردی انتظامی استان ایلام ادامه داد: تعداد 16 مورد تفاهم نامه همکاری با دانشگاه ها در این مدت منعقد شده و در این میان سعی شده تا بومی شناختی طرح ها تبیین شود.

عباسی بیان کرد: همچنین در ادامه فعالیت های پژوهشی تعداد 13 عنوان کتاب تألیف و تعداد 9 مورد نیز ترجمه شده اند که در این راستا به دنبال مساله شناسی و مساله محوری هستیم.

وی تأکید کرد: هر موضوعی که در رابطه با آینده پژوهشی مرتبط باشد در دستور کار نیروی انتظامی قرار می گیرد و علیرغم اینکه سهمی در پژوهش استان نداریم اما اقدامات خوبی را انجام داده ایم.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب