سرویس: استان ایلام
کد خبر: 24200
|
12:23 - 1395/09/18
نسخه چاپی

جانشین انتظامی استان ایلام در نشست خبری:

ناجای ایلام حائز رتبه برتر پژوهش شد/راه اندازی قرارگاه جهادی آموزش

ناجای ایلام حائز رتبه برتر پژوهش شد/راه اندازی قرارگاه جهادی آموزش
جانشین انتظامی استان ایلام از کسب رتبه برتر ناجای ایلام در بین ادارت استان در حوزه پژوهش خبر داد.

به گزارشايلام بيدار، "حسن کاظمی"، جانشین انتظامی استان ایلام در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات به مناسبت هفته پژوهش گفت: اهمیت و جایگاه پژوهش امروزه بر هیچ کسی پوشیده نیست و با روی اوری به این مقوله مهم امری بسیار ضروری و اجتناب ناپذیر است.

وی اظهار کرد: در واقع پژوهش صرفه اقتصادی برای انجام کارهای روزمره است و هر کاری از طریق پژوهش انجام گیرد قطعا صرفه های لازم را به دنبال خواهد داشت و در واقع راه میانبری برای رسیدن به اهداف است.

جانشین انتظامی استان ایلام افزود: این مقوله نقش مهمی در تصمیم گیری ها دارد به طوری که نتایج حاصل از پژوهش بدون خطا خواهد بود.

کاظمی ادامه داد: تحقیقو پزوهش در پلیس یک ضرورت است و در این راستا پلیس به سمت دانش محوری حرکت می کند و از دانش روز برای استفاده از مأموریت ها استفاده های لازم ر خواهد برد.

وی بیان کرد: در حقیقت نقش پژوهش در تأمین امنیت نیز غیرقابل انکار است و در این راستا نقش مهمی را ایفا می کند و اگر به این مهم توجه نشود خسارات ناشی از توجه نکردن به آن جبران ناپذیر خواهد بود.

جانشین انتظامی استان ایلام عنوان کرد: در هیمن راستا و برای انجام پژوهش های لازم در بحث نیروی انتظامی قرارگاه جهادی آموزش در استان ایلام برای انجام امورات پژوهش و آموزشی راه اندازی شده است.

کاظمی همچنین از کسب رتبه برتر ناجای ایلام در بین ادارت استان در حوزه پژوهش خبر داد و گفت: تشویق های لازم در راستای پژوهش حتی در بین سربازان وظیفه انجام می گیرد و در صورت ارائه صحیح کار توسط سربازان کسر خدمت به آنان تعلق خواهد گرفت.

وی در پایان به قش مهم اصحاب رسانه اشاره کرد و گفت: رسانه ها در راستای نهادینه کردن این مهم در جامعه نقش بسزایی را بر عهده دارند و باید از حداکثر ظرفیت رسانه ها برای پیشبرد این هدف استفاده های لازم را برد.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد