سرویس: سیاسی
کد خبر: 24189
|
07:30 - 1395/09/18
نسخه چاپی

در بیانیه ای صورت گرفت؛

واکنش جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ایلام به سخنان شریعتی

واکنش جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ایلام به سخنان شریعتی
جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ایلام در واکنش به سخنان احسان شریعتی در شب پانزدهم آذرماه در دانشگاه ایلام بیانیه ای صادر کرد.

به گزارشايلام بيدار، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ایلام در واکنش به سخنان احسان شریعتی در شب پانزدهم آذرماه در دانشگاه ایلام بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: آقای" احسان شریعتی" به دعوت انجمن اسلامی دانشگاه ایلام در شب پانزدهم آذر در دانشگاه ایلام سخنرانی کردند اما گویا آقای شریعتی فراموش کرده بودند در شهری سخنرانی میکنند که وجب به وجب خاکش با خون پاک هزاران شهید آشنا است؛  آنانی که رفتند تا امثال شما آزادانه در اوج امنیت و آرامش با آزادی بیان انقلاب را به سخره بگیرید که حاصلش همین امنیت و آرامش است.

صد البته که توقع نمیرود کسی که اندیشه اش گره خورده با تفکر و فلسفه غرب است انقلاب را درک و لمس کند، چه برسد به اینکه بداند اصلا چیست؟

ای کاش اندکی از اندیشه پدرتان را به ارث میبردید؛ البته گویا برخی دست از سر مرده افراد بر نمی دارند چه برسد به زنده شان و برچسب حزبی خود را بر آن میزنند.

آقای دکتر اینجا نه سیاتل آمریکا است و نه سوربن فرانسه ، اینجا جمهوری اسلامی ایران است که حاصل خون پاک شهیدان انقلاب است.

کسی که فتنه را یک دعوای خانوادگی میداند چگونه میخواهد جریان دانشجویی را تببین کند؛ اینجا سرزمین شهیدانی چون چمران است که قله های اندیشه ناب انقلابی را فتح کردند اتفاقا تحصیل کرده خارج هم بودند.

گویا عدد 222هزار برای شما نامفهوم است؛ این رقم آمار شهدای انقلاب از آغاز تاکنون است، میدانید؟

بیش از 222هزار شهیدی که رفتند تا امثال شما بمانید، توصیه میکنم تنها یکی از هزاران کتب انقلاب را بخوانید، فکر نمیکنم به اندازه یک کتاب فلسفه وقتتان را بگیرد.

گویا لازم دارید 37 واحد دیگر در دانشگاه پاس کنید البته اینبار نه تحصیل فلسفه بلکه درس انقلاب را یادبگیرند هرچند وسعت انقلاب بیشتر از اینها است اما همین هم برای شما کافیست.
پای صحبت خانواده های شهدای انقلاب بنشینید  مطمئن باشید از آن رساله ای بهتر از تبعات اندیشه وجودی هایدگر عایدتان میشود،شاید هم فهمیدید فرق فتنه با دعوا خانوادگی چیست؟و شاید هم فهمیدید انقلاب چیست؟

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد