سرویس: استان ایلام
کد خبر: 24180
|
16:31 - 1395/09/17
نسخه چاپی

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام:

منشأ انقلاب ایران الهی است/ برجام بزرگترین درس تاریخ در بدعهدی آمریکا بود

منشأ انقلاب ایران الهی است/ برجام بزرگترین درس تاریخ در بدعهدی آمریکا بود
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام گفت: آمریکا دشمن شماره یک انقلاب بوده و همیشه شاهد بدعهدی های این دشمن دیرینه با مردم ایران بوده ایم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ايلام بيدار، سردار "سیدصادق حسینی" فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام در مجمع عالی بسیج گفت: هیچ ظرفی در کشور بالاتر از بسیج نیست و بسیج بعنوان بزرگترین ظرفیت برای پیشرفت، توسعه و امنیت کشور است.

وی با اشاره به لزوم حضور بسیج در همه صحنه ها اظهار کرد: تأکید امام و رهبری بر حضور همه جانبه بسیج در همه صحنه ها بوده زیر هرجایی که مردم با تفکر بسیج بوده بازدهی آن برای همگان معلوم شده است.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام در ادامه به موضوع انقلاب و انقلابیگری پرداخت و افزود: انقلاب اسلامی ایران منشأیی الهی داشته که دو عنصر مردم و رهبری در /ان نقش ویژه ای ایفا کرده است.

سردار حسینی انقلابی گری را دارای شاخصه هایی عنوان داشت که لازمه آن پایبندی به ارزش های اسلامی است.

وی اسلام را دارای سه تعبیر دانست و بیان داشت: اسلام ناب، اسلام واقعی و اسلام سکولار سه تعبیر مختلف از اسلام بوده و انقلاب اسلامی با ارزش های والایش نمونه بارز اسلام ناب می باشد.

رئیس مجمع عالی بسیج استان یکی از اهداف انقلاب اسلتمی را استقلال کشور بیان و تصریح کرد:استقلال مهمترین مولفه انقلاب در ایران بوده و برای حفظ این انقلاب باید با از خودگذشتگی و ایثار در حفظ این دستاورد تلاش نماییم.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام دشمن شناسی را مولفه دیگری از انقلابی گری عنوان و اظهار داشت: اگر بخوبی از دشمن شناخت داشته باشیم به راحتی از نقشه های آنها آگاهی یافته و در روز روشن و افقی پیدا می توانیم اقدامی متقابل داشته باشیم.

وی درادامه به موضع تصویب 10 ساله تحریم های آمریکا علیه ایران اشاره و تأکید کرد: آمریکا دشمن شماره یک انقلاب بوده و سایر دشمنان سربازان آمریکا بوده و در گذشته نیز همیشه شاهد بدعهدی های این دشمن دیرینه مردم ایران بوده ایم.

سردار حسینی در تذکری به برخی مسئولان سیاسی بیان داشت: امروز سیاسیون و مسئولانی در برجام و مذاکرات بجای نمازخواندن رو به قبله اسلام به سمت آمریکا و واشنگتن نماز می خوانند باید از این بدعهدی آمریکا درس بگیرندو بدانند آمریکایی ها به هیچ وجهی به تعهدات خود پایبند نیستند.

رئیس مجمع عالی بسیج استان برجام را بزرگترین درس تاریخ بر بدعهدی های امریکا دانست و از مسئولان خواست با عذرخواهی از مردم و رهبری به سمت توجه به منابع داخلی و مدیریت جهادی رو کنند.

 

انتهای پیام/ی

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب