سرویس: سیاسی
کد خبر: 24178
|
07:56 - 1395/09/18
نسخه چاپی

عضو کمیسیون آموزش مجلس در گفتگو با ایلام بیدار:

لغو سخنرانی در دانشگاه ها کار نادرستی است

لغو سخنرانی در دانشگاه ها کار نادرستی است
یک نمابنده مجلس با بیان اینکه لغو سخنرانی در دانشگاهها کار نادرستی است، گفت: باید اجازه بدهند سخنرانان صحبت ها و مطالب خود را بیان کنند.

به گزارشايلام بيدار، "حبیب الله دهمرده"، عضو کمیسیون آموزش مجلس درگفتگوس اختصاصی با خبرنگار سیاسیایلام بیدار با اشاره به لغو 50 سخنرانی مروط به روزهای گذشته به مناسبت روز دانشجو گفت: لغو سخنرانی ها در دانشگاه ها کار نادرستی است.

وی اظهار کرد: باید اجازه بدهند سخنرانان صحبت ها و مطالب خود را بیان کنند، گر چه سخنرانی باید در چارچوب یکسری قوانین ومقررات باشد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه بنده نیز مدتی رئیس دانشگاه بوده ام، خاطر نشان کرد: انتخاب سخنران در دانشگاهها طبق یکسری قوانین و مقررات و طی مراحلی صورت می پذیرد.

دهمرده افزود: مدعو چه بسیج دانشجویی باشد و چه سایر تشکل های دانشجویی، درخواست دعوت سخنران مورد نظر خود را به معاونت دانشجویی تحویل می دهند و این معاونت پس از ارزیابی اولیه این درخواست در مجمع یا کمیته دانشگاه مطرح می کند.

عضو کمیسون آموزش مجلس عنوان کرد: مجوز سخنرانی توسط کمیته تحت نظارت معاونت دانشجویی و با دخالت معاون استاندار صادر می شود و در صورتی که مجوز سخنرانی صادر شود هیچکس حق لغو آن را ندارد.

 

انتهای پیام/الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب