سرویس: استان ایلام
کد خبر: 24102
|
08:02 - 1395/09/14
نسخه چاپی

ایلام بیدار از دردسر شهروندان ایلامی با پارکبان ها گزارش می دهد؛

خیابان هایی که ظرفیت اجرای کارت پارک را ندارند + تصاویر

خیابان هایی که ظرفیت اجرای کارت پارک را ندارند + تصاویر
این روزها اگر سری به خیابان های شهر ایلام زده باشید، تابلوهای نارنجی – سفید رنگی را خواهید دید که بر روی آنها عبارت "به استثنای دارندگان کارت پارک" نوشته شده است.

گروه اجتماعی ایلام بیدار::این روزها اگر سری به خیابان های شهر ایلام زده باشید، تابلوهای نارنجی – سفید رنگی را خواهید دید که بر روی آنها عبارت "به استثنای دارندگان کارت پارک" نوشته شده است.

میزان این تابلوها در شهر ایلام طی هفته های گذشته بیشتر شده و در برخی خیابان های شهر ایلام به تازگی از این تابلوها در آن مکان ها نصب شده است.

در واقع در اصطلاح عامیانه اگر شخصی بخواهد خودروی خود را در این نقاط از سطح شهرپارک کند، باید قبض پارگبان را پرداخت کند.

اما این وضعیت و وجود تابلوهایی در برخی خیابان های شهر ایلام که به تازگی نصب شده اند باعث شده تا برخی از شهروندان ایلامی نسبت به این موضوع گلایه داشته باشند.

یکی از موضوعاتی که شهروندان ایلامی نسبت به آن در این موضوع گله مند هستند، ترافیک زیاد شده در برخی از خیابان هایی است که به تازگی در زمره تابلوهای مخصوص کارت پارک جانمایی شده اند.

به طور مثال در یکی از خیابان های مهم و شلوغ شهر ایلام یعنی خیابان شهید سمندری، که در حالت عادی از ترافیک زیادی برخوردار است با وجود قرار گرفتن در زمره مکان های مخصوص کارت پارک شاهد ترافیک بیشتری در اغلب ساعات به خصوص ساعات منتهی به شب می شود.

این در حالی است که در خیابان آیت الله حیدری شهر ایلام در محدوده پایین تر از چهار راه رسالت که از ترافیک خاصی برخوردار نیست نیز این طرح شامل آنجا نیز شده است.

یکی دیگر از گلایه شهروندان با اجرای این طرح در برخی خیابان های ایلام که به تازگی اجرا شده ،باعث پارک دوبل در کنار خودروی دیگر در این خیابان ها شده است.

در واقع شهروندان معتقدند وقتی مبلغ اجاره پارک را پرداخت می کنند نباید پارک دوبل خودروی دیگری در کنار ماشین آنها انجام شده باشد و نباید برای اخذ مبلغ بیشتر این اقدام انجام شود.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد