سرویس: اجتماعی
کد خبر: 23524
|
12:38 - 1395/08/05
نسخه چاپی

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی ایلام خبر داد؛

اجرای 17 ویژه برنامه در هفته بسیج دانش آموزی

اجرای 17 ویژه برنامه در هفته بسیج دانش آموزی
ایوب ناصری از اجرای 17 ویژه برنامه در هفته بسیج دانش آموزی خبر داد و گفت: دانش آموزان استان ایلام در راهپیمایی 13 آبان حضور پرشور و انقلابی خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ايلام بيدار،  "ایوب ناصری" مسئول بسیج دانش آموزی ایلام در نشست با اصحاب رسانه گفت: دانش آموزان بسیجی با ذوق،شوق و با ایمان راسخ و با پیروی از ولایت فقیه، حضور فعال و موثری را در دوران هشت سال دفاع مقدس داشتند، حضوری عاشقانه که نتیجه آن 36000 شهید دانش آموز بود.

وی اظهار کرد: دانش آموزان در دوران هشت سال دفاع مقدس، نقش موثری در پیروزی جبهه ی حق علیه باطل داشته و امروزه، علاوه بر کارکرد های نظامی، وارد عرصه های فرهنگی، اجتماعی، تربیتی، علمی و سازندگی کشور شده است که باید به تقویت بیش از پیش آن بپردازیم امید است که بتوانیم خدمتگزار خوبی برای نسل های آینده ساز نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم.
مسئول بسیج دانش آموزی ایلام افزود: با توجه به آغاز هفته بسیج دانش آموزی از هفتم تا سیزدهم آبان سال جاری با شعار "دانش‌آموز انقلابی، مدرسه انقلابی » نامگذاری شده است.
وی، بابیان اینکه 17 ویژه برنامه‌ بصورت فرهنگی، ورزشی، بصیرتی و هنری در سطح مدارس برگزار می‌شود، اظهار کرد: دانش آموزان سرمایه اصلی انقلاب اسلامی هستند و امید است این برنامه‌ها موجبات شور، نشاط و انگیزه در این قشر به‌منظور کسب درجات عالی معنوی و پشتیبانی از رسالت بسیجی و حفظ ارزش‌های اسلامی را فراهم کند.

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام، افزود: غبارروبی و عطرافشانی از مزار شهدای گمنام با حضور دانش آموزان بسیجی، برگزاری صبحگاه دانش‌آموزی و زنگ ایثار و شجاعت در سطح مدارس، برگزاری مسابقات دو رهروان شهدا، دیدار دانش آموزان بسیجی با ائمه جمعه و جماعات و تقدیر از نخبگان دانش‌آموز بسیجی، دیدار با خانواده‌های شهدا و برگزاری یادواره‌های شهدا از برنامه‌های این هفته است.

ناصری، حضور سازمان‌یافته دانش آموزان بسیجی در میعادگاه‌های نماز جمعه، برگزاری نشست‌های بصیرتی و فرماندهان واحدهای پیشگامان، نشست حلقه‌های صالحین دانش‌آموزی، برپایی ایستگاه نقاشی در مسیرهای راهپیمایی 13 آبان نیز از دیگر برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی عنوان کرد.

وی، بابیان اینکه در راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان بیش از 35 هزار دانش‌آموز ایلامی به‌صورت سازمان‌یافته حضور خواهند یافت، گفت: از همه دانش آموزان دعوت می‌شود که با انسجام و عزت و افتخار با حضور در مراسم 13 آبان و حماسه استکبارستیزی بار دیگر امید دشمنان را به یاس و ناامیدی تبدیل کنند.

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام، بابیان اینکه در استان ایلام 355 دانش‌آموز شهید جان خود را فدای آرمان‌های انقلاب اسلامی کرده‌اند، افزود: در طول هفته بسیج دانش‌آموزی 48 یادواره شهدای دانش‌آموز در مناطق مختلف این استان با حضور دانش آموزان برگزار می‌شود.

ناصری، ابراز کرد: همچنین همایش استکبارستیزی با حضور ائمه جمعه، فرمانداران، مسئولان و دانش آموزان بسیجی در سطح مساجد و مدارس شهرستان‌های مختلف و با حضور سخنرانان برجسته برگزار می‌شود.

وی، در پایان خاطرنشان کرد: دانش آموزان با حضور گسترده در راهپیمایی 13 آبان، به دشمنان نشان خواهند داد که دانش‌آموز بسیجی همیشه بیدار است و با تبعیت از مقام معظم رهبری باشعور و دانایی و روحیه انقلابی و بسیجی، برای ساختن آینده انقلاب اسلامی گام برمی‌دارند.

انتهای پیام/ی

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب