سرویس: استان ایلام
کد خبر: 23507
|
07:47 - 1395/08/05
نسخه چاپی

فرماندار سیروان خبر داد؛

اختصاص 20 میلیارد ریال اعتبار به دهیاری های سیروان

اختصاص 20 میلیارد ریال اعتبار به دهیاری های سیروان
فرمانداری سیروان گفت: 20 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح های عمرانی و خدماتی به دهیاری های این شهرستان در سال جاری اختصاص یافته است.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازسیروان نوین، بهمن جلیلیان، فرماندار سیروان گفت: 20 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح های عمرانی و خدماتی به دهیاری های این شهرستان در سال جاری اختصاص یافته است.

وی اظهار کرد: این اعتبار برای توسعه و عمران روستاها و در زمینه جدول گذاری، کانال سنگی، هدایت آب های سطحی، ایجاد دیوار حایل، روکش آسفالت و بهسازی معابر، سنگ فرش معابر و لایروبی اختصاص یافت.

جلیلیان از احداث 5 دهیاری جدید در این شهرستان خبر داد و افزود: با رایزنی های صورت گرفته و مساعدت مدیران اجرایی استان ایلام مجوز ایجاد پنج دهیاری جدید در بخش مرکزی این شهرستان و روستاهای بوژان، چگنی، باغله، پانزده خرداد و گوراب علیا صادر شد تا مجموع روستاهای صاحب دهیاری در این شهرستان به 39 برسد.

فرماندار سیروان با بیان اینکه خرید تجهیزات و ماشین آلاتی همچون لودر و حمل زباله برای دهیاری ها اولویت کاری است، تصریح کرد: ضمن اینکه در بخش مرکزی هشت دهیاری و در بخش کارزان 14 دهیاری هم اکنون دارای ماشین حمل زباله و دفع پسماند هستند.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب