سرویس: استان ایلام
کد خبر: 23505
|
07:39 - 1395/08/05
نسخه چاپی

گزارش؛

رفع مشکلات ملکشاهی با نصف اختلاس 8 هزار میلیاردی

رفع مشکلات ملکشاهی با نصف اختلاس 8 هزار میلیاردی
با نصف مبلغ اختلاس صندوق ذخیره فرهنگیان می توان کلیه مشکلات شهرستان تازه تاسیسی چون ملکشاهی را بطرف و گامی در راستای آبادانی برداشت.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازملکشاهی خبر، یکی از مهمترین مشکلات این شهرستان، بیکاری جوانان است، شهرستان ملکشاهی دارای جمعیت جوان بالایی است که مشکل بیکاری و نبود مراکز صنعتی وکارآفرینی، آنان را رنج می دهد، قطعا با ایجاد مراکز صنعتی از محل این صندوق که به فساداقتصادی کشیده شده است، می توان مشکل بیکاری جوانان شهرستان ملکشاهی را برطرف کرد.

از دیگر مشکلات مهم شهرستان ملکشاهی، بحث آب شرب است که با مبلغ ناچیزی از این اختلاس مشکل آب شرب مردم ملکشاهی برطرف می شود و از آب آشامیدنی سالم بهره مند خواهند شد، این درحالی است که برای پروژه نیمه تمام انتقال آب شرب از سد چم گردلان به مرکز ملکشاهی، مبلغ 40 میلیارد اعتبار نیاز است.

یکی از عمده ترین مشکلات شهرستان ملکشاهی، نبود راههای ارتباطی مناسب و شریانی است و با توجه به اینکه این شهرستان محور دوم تردد زائرین اربعین حسینی می باشد، مرمت، بهسازی، و تعریض این راههای ارتباطی یک نیاز ضروری است، به جای اختلاس در صندوق ذخیره فرهنگیان می توان مشکل کلیه راههای ارتباطی این شهرستان را برطرف کرد.

عدم وجود دی کلینیک و مراکز بهداشتی ودرمانی مجهز از مشکلات دیرینه مردم شهرستان ملکشاهی است و پروژه ساخت دی کلینیک این شهرستان تاکنون غیرفعال بوده که می توان از صندوق ذخیره فرهنگیان، این پروژه را تکمیل ومشکلات بهداشتی درمانی این شهرستان را رفع کرد، برای تکمیل این پروژه فقط 8میلیارد تومان اعتبار کافی است(یعنی معادل یک هزارم اختلاس صندوق ذخیره فرهنگیان)

شهرستان ملکشاهی از ظرفیت های فرهنگی و هنری بالایی برخوردار است و نیازمند ساخت یک مجتمع فرهنگی و هنری است که با مقدار ناچیزی از این اختلاس بزرگ می توان یک مجتمع فرهنگی و هنری و در خور شان در این شهرستان ایجاد کرد.

از دیگر مشکلات مردم ملکشاهی در حوزه عمران شهری است، این شهرستان نیازمند ایجاد پارک و فضای سبز، شهربازی، احداث سیل بند، آسفالت معابر، رنگ آمیزی و نقاشی معابر و... است که از محل این اختلاس بزرگ می شد تمام مشکلات عمران شهری این شهرستان را حل کرد.

ساکنان مناطق روستایی شهرستان ملکشاهی جهت جلوگیری از مهاجرت به شهرها نیازمند توسعه روستاها از جمله طرح های هادی، ارائه تسهیلات مسکن، توجه ویژه دربحث اقتصادمقاومتی و... هستند که می توان همه این مشکلات را از محل اختلاس صندوق ذخیره فرهنگیان مرتفع کرد.

یکی از مهمترین مشکلات شهرستان در بحث ورزش و زیرساختهای ورزشی است که از محل این اختلاس بزرگ تمامی مشکلات ورزشی شهرستان مرتفع و جوانان به شور ونشاط خواهند رسید.

از دیگر مشکلاتی که جوانان با آن دست وپنجه نرم می کنند مشکل ازدواج است که بجای اختلاس در صندوق ذخیره فرهنگیان می توان مشکل ازدواج جوانان را برطرف ساخت.

از محل صندوق ذخیره فرهنگیان می توان در راستای محرومیت زدایی و رفع محرومیت مناطق محروم گام موثری برداشت.

از محل صندوق ذخیره فرهنگیان، بجای اختلاس می توان به مدرسه سازی و ساخت مدرسه پرداخت.

خلاصه اینکه با نصف مبلغ این اختلاس می توان کلیه مشکلات شهرستان تازه تاسیسی چون ملکشاهی را بطرف کرد و گامی در راستای توسعه، عمران و آبادانی برداشت.

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد