سرویس: استان ایلام
کد خبر: 23494
|
11:42 - 1395/08/04
نسخه چاپی

گزارش؛

بلاتکلیفی هفت ماهه معاونت عمرانی فرمانداری دهلران

بلاتکلیفی هفت ماهه معاونت عمرانی فرمانداری دهلران
معاونت برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری با توجه به وظایف اش نقش موثر در پیشرفت شهرستان دارد اما این معاونت در فرمانداری دهلران در بلاتکلیفی 7 ماهه به سر می برد.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازنسیم دهلران، یکی از شهرستان های استان ایلام که درگیر پروژه های بزرگ عمرانی است و نیازمند برنامه ریزی فراوان در این امور می باشد شهرستان دهلران است.

وجود پروژه های ناتمامی چون، NGL3100، کارخانه سیمان به خواب رفته، جاده چم سرخ، سد میمه، پتروشیمی دهلران، جاده مرزی چیلات و... نشان می دهد که در این شهرستان باید بیشتر توان را برای عمران گذاشت و فرمانداری بیشترین برنامه ریزی هایش بر اساس عمران باشد و نه سیاست...
یکی از مشکلاتی که شهرستان دهلران را در بر گرفته است نداشتن معاونت عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری است که فروردین سال جاری در سایه سکوت رسانه ای مسئول آن از این سمت برکنار شد و کسی هم در این خصوص اطلاع رسانی نمود.
البته شنیده می شود که برنامه ریزی ها و زدو بندهای فراوانی برای نشستن برخی افراد بر کرسی معاونت عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری دهلران شد و یا قرار بود اگر فلان کاندیدا در انتخابات برنده شود فلان فرد معاون شود که نشد.
آنچه که اکنون وضعیت عمرانی پروژه ها نشان می دهد و عدم اطلاع رسانی مسئولان بر آن صحه می گذارد کم توجهی مسئولان ارشد شهرستان و خصوصاً استان به عمران شهرستان است و برعکس آن، مسئولان شهرستان بر مسائل سیاسی زوم کرده اند و اکثر انتقادهای رسانه ای هم که در راستای عمران می باشد را باز به سیاست آن رسانه ربط می دهند.
معاونان یک فرمانداری دو بال با ارزش برای فرماندار می باشند که در دهلران مدت های طولانی می باشد که هر دوبال را یک نفر برعهده دارد و این مهم مطمئنا در پیشرفت شهرستان تأثیر زیاد خواهد داشت.
اینکه معاون عمرانی فرمانداری با سرپرستی معاون سیاسی – امنیتی که خود کارهای فراوانی دارد بچرخد در کمتر جایی دیده می شود که این امر نشان از بی توجهی به عمران این شهرستان است.
مسلماً اگر در فرمانداری دهلران معاونت عمرانی فعال وجود داشته باشد هم باعث پیشرفت پروژه های عمرانی می شود و هم اطلاع رسانی بهتری در خصوص پروژه ها انجام می گیرد.
امید است که با تدابیر مسئولان، هم پروژه های عمرانی شهرستان فعال و اطلاع رسانی شوند و هم بدنه فرمانداری پس از ماه ها صاحب معاون عمرانی و برنامه ریزی شود.
 
انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد