سرویس: حسینیه ایلام بیدار
کد خبر: 23492
|
11:07 - 1395/08/04
نسخه چاپی

سرپرست شرکت پست ایلام خبر داد؛

راه اندازی 50 باجه الکترونیکی برای صدور ویزای اربعین

راه اندازی 50 باجه الکترونیکی برای صدور ویزای اربعین
سرپرست شرکت پست ایلام گفت: با راه‌اندازی 50 باجه الکترونیکی شرکت پست ایلام ظرفیت صدور روادید برای زوار اربعین حسینی را فراهم کرده است.

به گزارشايلام بيدار، بابک گله‌داری، سرپرست شرکت پست ایلام اظهار داشت: یکی از سرویس‌هایی که در شرکت ملی پست و همچنین استان ایلام قابلیت اجرایی شدن دارد بحث نام نویسی الکترونیکی شهروندان علاقمند به سفر عتبات عالیات است.

سرپرست شرکت پست ایلام گفت: تحقق این مهم جزو رسالت‌های پست بوده که در اساسنامه شرکت پست جمهوری اسلامی نیز آمده است، در این راستا اعلام آمادگی کرده در برنامه خود گنجاده‌ایم.

وی ادامه داد: در این راستا چند جلسه با مدیریت حج و زیارت استان ایلام برپا کرده و برای جلب رضایت مردم و سهولت در کار اعلام آمادگی شرکت پست استان ایلام را برای ورود به این حوزه طرح شده است.

این مسؤول اضافه کرد: در صورت همکاری مدیریت حج و زیارت ایلام این شرکت آمادگی ارائه خدمات به زوار اربعین حسینی در بخش‌های مختلف از جمله نام نویسی الکترونیکی و صدور ویزا و ... دارد.

گله‌داری تصریح کرد: با عنایت به حجم و تعداد زواری که مرز مهران را برای تردد خود بر می‌گزینند و ارائه خدمات به زوار وظیفه همه دستگاه‌ها بوده در این راستا شرکت پست ایلام اعلام آمادگی کرده تا در این راستا نیز وارد میدان شود.

سرپرست شرکت پست ایلام گفت: در حال حاضر امکان راه‌اندازی 50 باجه الکترونیکی و هوشمند در استان ایلام وجود دارد تا نسبت به صدور روادید از سوی شرکت پست اقدام شود.

وی ادامه داد: تا این لحظه منتظر پاسخ مدیریت حج و زیارت بوده که در صورت پاسخ مثبت وارد این عرصه شده تا بتوان به زوار اربعین حسینی خدمات مطلوبی ارائه شود.

این مسؤول اضافه کرد: امیدوارم با همکاری مدیریت حج و زیارت بتوانیم از مزیت نسبی و امکانات در اختیار شرکت پست استان ایلام در راستای صدور روادید نیز بهره گیری لازم به عمل آید.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد