سرویس: حسینیه ایلام بیدار
کد خبر: 23462
|
08:57 - 1395/08/03
نسخه چاپی

در راستای خدمات رسانی به زوار اربعین حسینی؛

ارتش در مهران موکب ایجاد می کند

ارتش در مهران موکب ایجاد می کند
رییس دبیرخانه تیپ 181 زرهی ارتش از خدمت رسانی موکب تیپ 181 ارتش به زائرین حسینی در مرز مهران از 10 ابان تا 5 اذر ماه خبر داد.

به گزارشايلام بيدار، سرهنگ  فریبرز شهبازی  رییس دبیرخانه تیپ 181 زرهی ارتش، اظهار کرد: دومین جلسه ستاد اربعین ارتش در منطقه غرب در سالن جلسات قرارگاه غرب ارتش برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه؛ امیر کاظمی فرمانده قرارگاه ارتش در غرب ضمن تسلیت ایام محرم و اهمیت برگزاری موکب اربعین در منطقه مهران وظایف این قرارگاه را تشریح کرد.

سرهنگ شهبازی  گفت: موکب بزرگ اربعین ارتش در مهران در فضایی به وسعت 12000 متر مربع در ایستگاههای غذا و چای، غرفه فرهنگی، لباسشویی، تعمیرات کفش و کیف، واکسی، بیمارستان صحرایی، نمازخانه، سقاخانه و تهیه کارتهای زیارت نیابتی هر زائر یک زیارت برای یک شهید انجام وظیفه خواهد کرد.

وی افزود: مدیریت این موکب با قرارگاه غرب واجرای آن با تیپ 181 ارتش اسلام آبادغرب می باشد که سرهنگ قائمی فرمانده تیپ خدمتگزاری در این موکب را برگ زرین خدمت 31 ساله خود می داند.

سرهنگ فریبرزشهبازی خادم موکب ارتش در مهران با بیان اینکه؛ این موکب از 10 ابان تا 5 اذر ماه خدمت رسانی می کند، اظهار داشت: خاک پای زوار حضرت اباعبدالحسین(ع) توتیای چشم ما ارتشیان و ذخیره اعمال ما خواهد بود.

 

انتهای پیام/ی

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب