سرویس: استان ایلام
کد خبر: 23449
|
12:06 - 1395/08/02
نسخه چاپی

نماینده مردم دهلران در مجلس:

تحقیق و تفحص از فانی با وجود استعفا ادامه دارد

تحقیق و تفحص از فانی با وجود استعفا ادامه دارد
نماینده مردم دهلران گفت: با استعفا فانی مسئله تحقیق و تفحص از صندوق فرهنگیان با بیش ار 200 رای مورد تائید قرار گرفت.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازابدانان خبر، "شادمهر کاظم زاده" نماینده مردم دهلران، آبدانان، دره‌شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:در ابتداء امر تعداد زیادی از نمایندگان مجلس با توجه به عملکرد ضعیف ادارات شهرستانهاو مدیران آموزش و پرورش و اعتراضات فرهنگیان تذکراتی به وزیر آموزش پرورش دادند.

وی با بیان اینکه بعد از طرح استیضاح فانی که توسط مجلس ارائه شدو وزیر آموزش و پرورش تاکید به استیضاح داشت،افزود:اما ظاهرا دولت علیرغم میل باطنی وزیر آموزش و پرورش با استعفاء فانی موافق نمود .
نماینده مردم دهلران، آبدانان، دره‌شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد:یکی از نقدهای که به وزرات فانی واردبود صندوق ذخیره فرهنگیان است که چرا در مدت کوتاهی چندین مدیر را تغییر داد و چرا باید وامهای فرهنگیان به جای اینکه به تعداد زیادی تعلق بگیرد فقط به صورت هنگفت به چند نفر تعلق گرفته است.
کاظم زاده با اشاره به بازداشت آقای غندالی تاکید داشت: بازداشت مدیر صندوق ذخیره فرهنگیان به عنوان یکی دیگر از ضعف های  وزارت اموزش و پرورش مطرح  شد .
وی در ادامه با بیان اینکه طرح تحقیق و تفحص از مجلس با بیش از 200رای ارائه شد افزود:اگر فانی برای استیضاح به مجلس می آمد با همین مقدارآراء عزل می شد.
نماینده مردم دهلران، آبدانان، دره‌شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به فساد 80هزار میلیاردی صندوق فرهنگیان  گفت:با استعفا  فانی کار تحفیق و تفحص پایان نمی یابد و مسئله تحقیق و تفحص از صندوق فرهنگیان با بیش ار 200رای مورد تائید قرار گرفت و استعفا وزیر آموزش و پرورش به منزله این نیست که بر روی لیرادات آقای فانی سرپوش گذاشته شود.


انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد