سرویس: استان ایلام
کد خبر: 23326
|
18:20 - 1395/07/26
نسخه چاپی

ماشین‌آلات شهرداری ایلام در آتش سوخت+ تصاویر

ماشین‌آلات شهرداری ایلام در آتش سوخت+ تصاویر
براساس اعلام کارشناسان انتظامی و آتش نشانی این حادثه عمده بوده و از سوی نگهبان حاضر در محل پارکینگ ماشین آلات شهرداری ایلام به وقوع پیوسته است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ايلام بيدار،عصر امروز(دوشنبه) پارکینگ ماشین آلات شهرداری واقع در فرودگاه قدیم ایلام دچار حریق شد و بلافاصله مأموران انتظامی و آتش نشانی در محل حادثه حاضر شدند.

در این حادثه چندین دستگاه ماشین آلات سنگین شهرداری از جمله ماشین قیرپاش دچار خسارت شدند.

براساس اعلام کارشناسان انتظامی و آتش نشانی این حادثه عمده بوده و از سوی نگهبان حاضر در محل پارکینگ ماشین آلات شهرداری ایلام به وقوع پیوسته است و به محض اطلاع مأموران آتش نشانی و ورود به محل حادثه نگهبان مانع از ورود مأموران آتش نشانی شده و با شکستن شیشه خودروی ماشین آتش نشانی از گریخته است.

 بلافاصله مأموران انتظامی فرد متهم را تعقیب کرده که در نخستین فرصت این فرد دستگیر و در حال تشکیل پرونده برای معرفی به دستگاه قضایی هستند.

در همین حال،غلامرضا طاهری سرپرست شهرداری ایلام در گفتگوی اختصاصی باایلام بیدارضمن تکذیب علت این حادثه به دلیل عدم پرداخت حقوق نگهبان پارکینگ شهرداری گفت:گفت: اقدام امروز نیروی شهرداری در به آتش کشیدن ماشین آلات شهرداری هیچ ارتباطی به حقوق و معوقات فرد مذکور نداشته است.
 
وی ادامه داد:این مشکل به دلیل مرخصی بوده که ظاهرا به دلیل شیفتی بودن کار این پرسنل، فرد جایگزین شده دیر در محل کار حضور پیدا کرده و عصبانیت این کارگر را به دنبال داشته است.
 
طاهری افزود:متاسفانه در این حادثه چندین دستگاه مهم آسیب جدی دیده اند که از جمله آن می توان به دستگاه قیرپاش و ماشین غلتک اشاره کرد که بررسی اولیه حاکی از خسارت 20 میلیارد ریالی به ماشین آلات می باشد.
 
وی در پایان تاکید کرد: نه تنها تمامی حقوق نیروی شهرداری بلکه حقوق نیروهای شرکتی نیز پرداخت شده است.
 
انتهای پیام/ش
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد