سرویس: استان ایلام
کد خبر: 23298
|
13:46 - 1395/07/25
نسخه چاپی

گلایه زائران از افزایش 100 درصدی قیمت بلیط اتوبوس به مهران؛

معاون حمل و نقل ایلام:افزایش قیمت بلیط اتوبوس ممنوع است

معاون حمل و نقل ایلام:افزایش قیمت بلیط اتوبوس ممنوع است
افزایش قیمت های اتوبوس در حالی صورت می گیرد که هنوز تا اربعین حسینی 35 روز باقی مانده و اگر جلوی این افزایش گرفته نشود شاهد هرج و مرج و بی نظمی خواهیم بود.

گروه اجتماعی ایلام بیدار:: با نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی شهرستان مهران شاهد حضور گسترده زائران عتبات عالیات می باشد.

این زائران که از همان روزهای گذشته و در دهه اول محرم به مهران سفر کرده اند گلایه های شدیدی از افزایش قیمت بلیط های اتوبوس داشته اند.

افزایش قیمت های اتوبوس در حالی صورت می گیرد که هنوز تا اربعین حسینی 35 روز باقی مانده و اگر جلوی این افزایش که گاهی 100 درصدی می باشد،گرفته نشود شاهد هرج و مرج و بی نظمی در استان ایلام و بخصوص شهرستان مهران خواهیم بود.

افزایش 100 درصدی بلیط اتوبوس تهران به مهران

براساس اطلاعات دریافتی، قیمت بلیط اتوبوس برای یک سرنشین تهرانی به مقصد مهران با صندلی معمولی هم اکنون 42 هزارتومان است که پس از افزایش 100 درصدی به 84 هزار تومان خواهد رسید.

همچنین این افزایش برای صندلی اتوبوسهای vip از 68 هزارتومان فعلی به 136 هزارتومان خواهد رسید که از قدرت خرید بسیاری از اقشار خارج است.

ممنوعیت افزایش قیمت بلیط اتوبوس ها

"صفر صادقی راد" معاون  سازمان حمل و نقل پایانه های استان ایلام در گفتگوی اختصاصی با ایلام بیدار گفت:در ایام منتهی به اربعین حسینی،متاسفانه اتوبوس هایی که خارج از سیستم حمل و نقل پایانه ها هستند با سوار کردن زائران در خارج از ترمینال های مسافربری قیمت های هنگفتی از آنان اخذ می نمایند.

وی تاکید کرد:در شرکت های زیر مجموعه این سازمان،هیچگونه افزایش قیمت بلیط در مسیر تهران به مهران و بالعکس رخ نداده و هر گونه افزایش قیمت هم ممنوع می باشد.

صادقی راد تصریح کرد:زائران عزیز در صورت مشاهده تخلف رانندگان اتوبوس ها و همچنین اخذ قیمت های بالا می توانند با شماره تلفن 09183414607 تماس گرفته و ضمن اعلام شماره پلاک اتوبوس تخلف صورت گرفته را گزارش دهند.

وی در پایان از زائران عتبات عالیات خواست که تا حد امکان از سوار شدن به اتوبوس های خارج از ترمینال های مسافربری خودداری کرده و از شرکت های اتوبوس رانی تحت نظارت سازمان حمل و نقل پایانه ها استفاده نمایند.

 

انتهای پیام/ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد