سرویس: استان ایلام
کد خبر: 23250
|
20:31 - 1395/07/22
نسخه چاپی

بیانیه هنرمندان بسیجی استان ایلام:

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی باید پاسخگوی حرکت ضدفرهنگی اخیر استان باشد

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی باید پاسخگوی حرکت ضدفرهنگی اخیر استان باشد
هنرمندان بسیجی استان ایلام در خصوص بی توجهی متولیان فرهنگ استان در رسیدگی به فضاحت تئاتر ایلام بيانيه اي صادر كردند.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازپایگاه خبری سیمرغ، هنرمندان بسیجی استان ایلام در خصوص بی توجهی متولیان فرهنگ استان در رسیدگی به فضاحت تئاتر ایلام بيانيه اي صادر كردند.

در این بیانیه آمده است: اینجا محرم است و صدای چکاچک شمشیرها این بار از کارزاری عاشورایی می آید. حرکت خزنده دشمنان اسلام در خدشه آوردن به روحیه ایثار و شهادت ؛ نیرنگ تازه ای نیست که خودفریفتگان غربگرا بازهم سعی در ضربه زدن به این ستون محکم امت اسلام را دارند؛ فتنه ای که اینبار در استان ولایی ایلام در نطفه خفه شد؛ برگ زرینی است که در کارنامه هنرمندان متعهد استان ایلام خواهد درخشید.

امروز ایلام ملتهب به برکت خون امام حسین (ع) و رهروان بیدار دل خود به تأسی از مولای فرزانه و همیشه بیدار خود حضرت امام خامنه ای مدظله العالی ، در قشر های مختلف زن و مرد ؛ هنرمند و روحانی ، بسیجی و دانشجو ، فرهیخته و دانشگاهی ، جانانه نشان دادند که در مقابل هرگونه تحرکی از جانب دشمن که به هر بهانه ای بخواهد به مرزهای اعتقادی آنها خدشه ای وارد کند تا پای جان خواهند ایستاد.

بیانیه های صادره در برابر حرکت ضد ارزشی یک نمایشنامه سخیف در جامعه هنری که غرور مردم ایلام را جریحه دار کرد و باعث شد تا تمام اقشار با ابراز نظر در قالب بیانیه ؛ سخنرانی و در پایگاههای بسیج و تریبونهای مقدس نماز جمعه و ائمه جماعات ، قد علم کنند و اعلام موضع خود را ابراز نموده و محکوم نمایند.

به درستی که متولی فرهنگ و هنر این استان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است و باید پاسخگوی این کوته اندیشی و حرکت ضد فرهنگی که از سوی مدیران آن اداره کل طراحی و دستور به اجرا داده شده است باشد.

از قوه قضاییه ؛ دستگاههای امنیتی و دیگر دستگاههای اجرایی می خواهیم افراد مسئول پشت صحنه این فضاحت ضدفرهنگی در آن اداره کل ؛ که کارنامه درخشان استان ایلام در پایداری و غیورمردی را نشانه رفته ، و ماهیت آنها توسط نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام به مدیرکل ارشاد گوشزد شده است را به سزای عمل خود برسانند و از منصبی که لیاقت آن را ندارند عزل نمایند.

خواسته به حق هنرمندان متعهد استان بویژه بسیجیان این حوزه رسیدگی عاجل به این دسیسه فرهنگی و پالایش فکری و فیزیکی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است. در این بحث بسیار مهم باید از عملکرد مدیران این اداره غافل نشد که با بی اعتنایی به این موضوع مهم قصد برهم زدن نظم عمومی و پافشاری غیر معقول از یک اثر سراسر فحشا و فساد رادارند.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب