سرویس: استان ایلام
کد خبر: 23145
|
12:45 - 1395/07/14
نسخه چاپی

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام:

نمایش تئاتر اخیر توهین به مقدسات است/ ایلام جای رقص و پایکوبی نیست/ برخود قاطع با عوامل پشت پرده ماجرا

نمایش تئاتر اخیر توهین به مقدسات است/ ایلام جای رقص و پایکوبی نیست/ برخود قاطع با عوامل پشت پرده ماجرا
امام جمعه ایلام گفت: به پاسداری از خون شهیدان با هر شخصی در هر مقامی که دستورات خلاف را صادر کند، خواهیم ایستاد.

به گزارش خبرنگار سیاسیایلام بیدار، حجت الاسلام و المسلمین "محمدنقی لطفی"، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در همایش شورای امر به معروف و نهی از منکر دستگاه های اجرایی ایلام در واکنش به نمایش جنجالی تئاتر اخیر در ایلام گفت: دشمن بعد از برجام به دنبال نفوذ در حوزه فرهنگ است و در حال حاضر شاهد اجرای کنسرت هایی در سراسر کشور هستیم.

رئیس ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان ایلام افزود: آن‌ها مقدس‌ترین جاها را برای اجرای برنامه‌های خود انتخاب می‌کنند و در شهر ایلام که نماد استقامت و پایداری است در این شهر که هر خیابان و خانه‌اش جای بمب و موشک است و خون شهیدان دفاع مقدس در آن جاری‌شده است، نباید جای رقص و پای‌کوبی شود، ما این را تحمل نمی‌کنیم و برای پاسداری از خون شهیدان با هرکسی که باشد برخورد خواهیم کرد.

نماینده والی فقیه در استان عنوان کرد: تئاتری در یک جشنواره در این استان اجرا و به مقدسات و عاشورای حسینی توهین می کند که بنده این را در نماز جمعه این هفته اعلام و کسانی را که در پشت این قضایا قرار دارند برخورد خواهم کرد.

لطفی با بیان اینکه این گونه برنامه ها بزرگترین منکر هستند، افزود: ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر از یک جایگاه قانونی برخوردار است و این ستاد تنها تبلیغاتی صرف نیست و از مصوبه مجلس و دولت برخوردار است.

وی تصریح کرد: همه این برنامه ها زمینه سازی برای نفوذ دشمن است و دشمن در این راستا به این نتیجه رسیده که با حمله نظامی نمی تواند هیچ غلطی بکند و حال تنها شعار می دهند که برجام سایه جنگ را از کشور دور کرده است؛ این گونه تحلیل ها جای تأسف دارد.

نماینده ولی فقیه در استان عنوان کرد: خود دشمنی می گوید که اگر ما از گزینه های روی میز که به قول رهبری زیرمیزی شده نمی توانند کاری را از پیش ببرند؛ البته برجام و مذاکرات هسته ای یک شکست برای دشمن بود که عقب نشینی کرد اما آنچه که مانع هجمه نظامی شده اقتدارو صلابت رهبری است نه مذاکرات.

لطفی در ادامه با اشاره به ورود هیئت های اقتصادی به کشور نیز گفت: امریکا گرداننده تمامی این هیئت ها است که در انها جاسوس های اطلاعاتی وجود دارند تا در کشور نفوذ کنند که به فضل خداوند و تلاش های ارزنده اطلاعات سپاه این عملیات ها ناکام مانده است.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب