سرویس: استان ایلام
کد خبر: 23041
|
10:03 - 1395/07/10
نسخه چاپی

نماینده مردم دهلران در مجلس شورای اسلامی:

امنیت موجب توسعه پایدار کشور می شود

امنیت موجب توسعه پایدار کشور می شود
شادمهر کاظم زاده گفت: بدون شک وجود امنیت پایدار مهم ترین مسئله برای رشد و توسعه همه جانبه کشورهاست، پیامبر عظیم الشان اسلام نیز امنیت و سلامت را از نعمت هایی عنوان فرموده اند که مورد غفلت واقع می شوند.

به گزارشايلام بيدار، مراسم‌ ویژه هفته نیروی انتظامی در استان ایلام با برگزاری مراسم صبحگاه مشترک در مقر فرماندهی انتظامی برپا شد.

شادمهر کاظم زاده نماینده مردم دهلران در مجلس شورای اسلامی در این صبحگاه اظهار کرد: تحقق این امنیت مثال زدنی در منطقه مرهون هدایت های رهبر معظم انقلاب و اقتدار مثال زدنی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.
وی افزود: بدون شک وجود امنیت پایدار مهم ترین مسئله برای رشد و توسعه همه جانبه کشورهاست، پیامبر عظیم الشان اسلام نیز امنیت و سلامت را از نعمت هایی عنوان فرموده اند که مورد غفلت واقع می شوند.
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای ایلامی یادآور شد: ایران اسلامی هم اکنون در بعد داخلی از امنیت بسیار مطلوبی برخوردار است و در حالیکه همسایگان کشورمان با ظهور گروه های متعدد تروریستی و تکفیری مواجه هستند ولی ایران به کانون و لنگرگاه ثبات و امنیت در منطقه تبدیل شده است.
کاظم زاده با اشاره به هفته دفاع مقدس اضافه کرد: هشت سال دفاع مقدس از ماندگارترین دوران های تاریخی ملت ایران است که با مقاومت در برابر استکبار جهانی توانستند دشمنان را با شکست مواجه کرده و هیچگاه این رشادت ها از ذهن ملت پاک نخواهد شد.
وی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس ملت ایران توانست بعد از یک دوره 200 ساله اولین شکست جدی نظامی را بر مجموعه استکبار و عوامل منطقه ای انان وارد کرده و آنان را شکست داد.
نماینده مردم دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز هم با الهام گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری و ایثارگری های شهیدان این روند گسترش اقتدار و عظمت ایران اسلامی استمرار دارد.
امنیت پایدار مهم ترین پیش زمینه رونق فضای کسب و کار است
 حسین کلانتری معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان ایلام اظهار کرد: هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی است تا تلاش های این نیروهای تلاشگر و خدوم از طریق رسانه ها برای عموم مردم بازگو شود.
وی افزود: ماموریت های متنوع و متعددی در دستور کار نیروی انتظامی قرار دارد که در استان نیز ناجا ایلام توانسته است ماموریت های ملی را با توجه به محدودیت امکانات و بودجه های استانی به نحو احسن به سرانجام برساند.
فرمانده انتظامی ایلام یادآور شد: نیروهای ناجا بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب همانند یک یار مهربان و مقتدر در جهت خدمت رسانی به مردم گام بر می دارند و همین روحیه نیز زمینه رضایت نسبی مردم را از عملکرد آنان فراهم کرده است.
کلانتری ادامه داد: نیروهای انتظامی و مرزبانی با اشراف اطلاعاتی دستگاه امنیتی و تعامل بسیار خوب سپاه پاسداران توانسته اند ماموریت های ویژه ای را در استان ایلام اجرایی و محقق کنند و احساس مطلوب امنیت در ایلام با وجود دارا بودن 430 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق مرهون این تلاش های صادقانه است.
وی اضافه کرد: کسانی که به دنبال دست درازی به مال ، جان و ناموس مردم هستند، منتظر برخورد قاطع پلیس باشند و همواره ترس و هراس از نیروی انتظامی باید در وجود افراد مجرم وجود داشته باشد که خ این رویه در طی سالیان گذشته حاکم بوده است.
فرمانده انتظامی ایلام نیز در این صبحگاه گفت: امروز اقتدار نظام برای دوست و دشمن مشخص است و خوشبختانه در راس نظام مقتدر جمهوری اسلامی ایران ولی فقیهی قرار داشته که در کنار اتحاد میلیونی مردم کشور و همبستگی و پیوستگی سران سه قوه این اقتدار را در کشور ایران اسلامی فراهم کرده است.
سردار نورعلی یاری اظهار کرد: این ویژگی سبب استحکام نظام و شکست توطئه های دشمنان شده است و آنان را در رسیده به اهداف پلید خود ناکام کرده است.
وی یادآور شد: دشمنان نظام و در راس آنها آمریکا، اسرائیل و آل سعود هر روز در پی ایجاد توطئه ای جدید برای ایجاد مانع در دستیابی کشورمان به اهداف متعالی خود هستند ولی اقتدار و عظمت ملت ایران روز به روز در حال افزایش است و نخواهند گذاشت آنان در رسیدن به برنامه های خود موفقیتی کسب کنند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب