سرویس: استان ایلام
کد خبر: 23037
|
07:22 - 1395/07/10
نسخه چاپی

رییس اداره ثبت و احوال ایوان خبر داد؛

نام نویسی9هزار ایوانی برای دریافت کارت ملی هوشمند

نام نویسی9هزار ایوانی برای دریافت کارت ملی هوشمند
رییس اداره ثبت و احوال ایوان از صدور یک هزار و 832 فقره کارت ملی هوشمند در ایوان خبر داد.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازجویزر، مهدیان رییس اداره ثبت و احوال ایوان گفت :از آغاز اجرای طرح 9 هزار کارت ملی هوشمند درخواست شده که از این تعداد پنج هزار و 500 عدد صادر و تحویل متقاضیان ایوانی شده است.

مهدیان اظهارکرد: یک هزار و 405 جلد شناسنامه مکانیزه برای افراد بالای 15 سال و 425 جلد نیز برای نوزادان در شش ماهه اول امسال در شهرستان ایوان صادر شده است.

رئیس اداره ثبت احوال ایوان افزود: این شناسنامه ها دارای فناوری جدید و ضریب امنیتی بالایی هستند و قابلیت جعل ندارند و کارت های ملی هوشمند نیز از آنجا که تنها با اثر انگشت فرد متقاضی صادر و تایید می شود در صورت جعل یا سوء استفاده از آن، امکان شناسایی متخلف با سهولت بیشتری میسر شده است.

وی گفت: اداره پست این شهرستان با ظرفیت روزانه ثبت تقاضای 50 نفر و اداره ثبت احوال نیز با همین ظرفیت جهت خدمت رسانی به مردم فعال هستند و متقاضیان دریافت کارت هوشمند ملی با ورود به سامانهwww.ncr.ir درخواست خود را ثبت کنند.

وی یادآوری کرد: افراد متقاضی در صورت عدم ثبت نام اینترنتی می توانند با در دست داشتن اصل شناسنامه و کارت ملی به ادارات پست مراجعه و ثبت نام کرده و بعد از 45 روز کارت خود را دریافت می کنند.

مهدیان با بیان اینکه دفتر پیشخوان پارس هفته آینده در این شهرستان راه اندازی می شود، عنوان کرد: به دستور فرماندار شهرستان ایوان پیش ثبت نام از متقاضیان کارت ملی و شناسنامه هوشمند در اداره پست و دفتر پیشخوان پارس در شهرستان ایوان به صورت رایگان صورت می گیرد.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب