سرویس: استان ایلام
کد خبر: 23031
|
14:29 - 1395/07/09
نسخه چاپی

امام جمعه موقت ایلام:

موشک‌ها موجب عقب راندن دشمنان شده است

موشک‌ها موجب عقب راندن دشمنان شده است
امام جمعه موقت ایلام گفت:موشک‌ها ساخت دست رزمندگان اسلام در این مملکت موجب عقب راندن دشمنان و نظام سلطه شده است لذا فقط با مقاومت می‌توان اهداف شوم نظام سلطه و استکبار جهانی را از بین برد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ايلام بيدار،حجت الاسلام والمسلمین "وعد مرادبیگی" امام جمعه موقت ایلام ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهر ایلام گفت:مقاومت تنها راه عزت و سربلندی کشور و ملت در برابر استکبار است و دیپلماسی انفعالی عزت را برای ایران اسلامی و مردم به ارمغان نمی‌آورد.

وی اظهار کرد:امروزه سربلندی کشور در گروه رفع مشکلات اقتصادی است و امیدواریم که مسئولان وقتی‌که برای دیپلماسی می‌گذارند برای تحقق اقتصاد مقاومتی بگذارند.

امام جمعه موقت ایلام تاکید کرد:موشک‌ها ساخت دست رزمندگان اسلام در این مملکت  موجب عقب راندن دشمنان و نظام سلطه شده است لذا فقط با مقاومت می‌توان اهداف شوم نظام سلطه و استکبار جهانی را از بین برد.

حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن ایام محرم گفت:در ایام حزن انگیز محرم، مبلغان و مداحان باید اهداف و اصول عاشورا را برای مردم تبیین کنند و از هرگونه خرافه گویی پرهیز کنند.

وی بابیان اینکه عاشورا یک ظرفیت عظیم درراه سازندگی ایران اسلامی و پیشبرد اهداف انقلاب است ، افزود: مداحان و مبلغان در این ایام ضروریات جامعه را برای مردم بیان و روشن کنند.

مراد بیگی ادامه داد: در ایام محرم مداحان بخش عظیمی را به خود اختصاص می‌دهند اما باید به‌ شدت از خرافه گویی و روضه‌های ساختگی پرهیز کنند و اشعار دینی بامعرفت بلندمرتبه برای مردم نوحه‌خوانی کنند.

امام‌جمعه موقت ایلام در ادامه با اشاره اینکه نیروی انتظامی حافظ  جان، ناموس، امینت و آرامش روحی و روانی جامعه است افزود: اتکا به این کانون امن موجب آرامش هرچه بیشتر مردم و جامعه می‌شود.

وی بابیان اینکه ناجا در راستای کاهش تصادفات و روان سازی ترافیک در ایام‌های مختلف و ایجاد جاده امن تلاش‌های بسیار زیادی می‌کند که بخش از آن دیده نمی‌شود خاطرنشان کرد: پلیس در مأموریت اربعین کارنامه بسیار درخشانی دارد.

وی با تأکید بر اینکه مردم باید برای حفظ امنیت به نیروی انتظامی کمک کنند خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی  امینت و آرامش برای مردم به ارمغان آورده است.

 

انتهای پیام/ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد