سرویس: اقتصادی
کد خبر: 23030
|
14:09 - 1395/07/09
نسخه چاپی

نماینده مردم دهلران در مجلس شورای اسلامی:

اجرای IPC منوط به رفع ایرادات 15 گانه رهبری است/لاریجانی گفت ایرادات برطرف شده است

اجرای IPC منوط به رفع ایرادات 15 گانه رهبری است/لاریجانی گفت ایرادات برطرف شده است
شادمهر کاظم زاده گفت: بعد از مطرح شدن قراردادهای جدید نفتی و مباحثی که پیرامون این موضوع شکل گرفت،مقام معظم رهبری 15 مورد اشکال را به این قراردادها وارد ساخت.

شادمهر کاظم زاده نماینده مردم دهلران در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون عمران مجلس در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار اقتصادیایلام بیداربا اشاره به قراردادهای جدید نفتی(ipc) گفت: بعد از مطرح شدن قراردادهای جدید نفتی و مباحثی که پیرامون این موضوع شکل گرفت،مقام معظم رهبری 15 مورد اشکال را به این قراردادها وارد ساخت.

وی اظهار کرد:نمایندگان مجلس و وزیر نفت پس از برگزاری چندین جلسه برخی از این ایرادات را برطرف کردند اما هنوز اسکالاتی وجود داشت که شنیدم آقای لاریجانی گفته که این ایرادات برطرف شده و در تعطیلات مجلس، کمیسیون تطبیق، مصوبه‌ی هیئت وزیران را مورد تائید قرار داد.

کاظم زاده تصریح کرد:آنچه مهم است که قراردادهای جدید نفتی باید ایرادات و اشکالات 15 گانه رهبری را پشت سر بگذارد تا اجرایی شوند و در واقع اجرای این قراردادها منوط به رفع آن اشکالات است.

نماینده مردم دهلران،آبدانان،دره شهر و بدره گفت:با توجه به تعطیلی مجلس آخرین وضعیت ipc هنوز مشخص نیست و وقتی که مجلس آغاز به کار کرد می شود در این باره نظر داد.

 

انتهای پیام/ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد