سرویس: جهاد و مقاومت
کد خبر: 22975
|
08:59 - 1395/07/06
نسخه چاپی

"حسین سلیمانزاده"، مداح دوران دفاع مقدس:

"یاحسین" ذکر رزمندگان برای پیروزی در عملیات ها بود/ با دستکاری شناسنامه ام به جبهه رفتم

"یاحسین" ذکر رزمندگان برای پیروزی در عملیات ها بود/ با دستکاری شناسنامه ام به جبهه رفتم
یک مداح دوران دفاع مقدس گفت: یاحسین(ع) ذکری برای پیروزی رزمندگان در دفاع مقدس بود.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازدیار زاگرس، به بهانه دفاع مقدس و در پیش بودن ماه محرم  به سراغ مداح جبهه ها رفتیم.

"حسین سلیمانزاده"مداح جبهه را همه می شناسند وی متولد سال 1347 روستای زنجیره علیاءاز توابع شهرستان چرداول می باشد.

این رزمنده بسیجی در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تبریک هفته دفاع مقدس  به همه دلاورمردان روزهای حماسه وخون گفت:در سال1360 وارد حوزه علمیه ایلام شدم ودر سال1362عازم جبهه شدم.

وی افزود:24 ماه به عنوان بسیجی در جبهه های مهران،چنگوله،ودر گردان های شهید بهشتی(503)،گردان محرم(505)،گردان ادوات تحت عنوان نیروی تک تیرانداز وتبلیغات انجام وظیفه نمودم.

این مداح جبهه ها اظهار داشت:در سال 1365بعنوان پاسدار رسمیعضو سپاه پاسداران شده ودر سال1385بازنشسته شدم.

سلیمانزاده گفت:اولین نوحه ام را که نوحه ای از حاج صادق آهنگران بودبعد از عملیات غرورآفرین والفجرسه در قرار گاه بانروشان خواندم(ای از سفر برگشتگان کو شهیدان ما     کجا شدند غرق به خون دوستان شما) که رزمندگان وبسیجیان با نوای یا حسین(ع) با شور حسینی وعشق به امام خمینی(ره)به سرو سینه زدند واشک ریختند.

وی تصریح کرد : اگر نوجوانان و جوان امروز و آینده بخواهند در مقابله با هجمه های فرهنگی و اعتقادی دشمنان سالم بمانند و دنیا و آخرت خودشان را آباد کنند راهی به جز این ندارند که بنده خالص خدا باشند،جوانان ونوجوانان مابه تمام معنا باید پیرو پیامبر و اهلبیت(ع) باشند، سیره و روش بزرگان دین، شهدا و ایثارگران را سرلوحه زندگی خود قرار دهند، از مسجد، هیئات مذهبی، پایگاه بسیج و تشکلهای دینی خودشان را جدا نکنند و اینکه دوستانی را انتخاب کنند که آنها را به خدا نزدیک کنند.

این رزمنده چرداولی افزود:هیچ ادعائی ندارم وهیچ قضاوتی هم نمی کنم آن روز من 16سال داشتم وبا دستکاری شناسنامه ام به جبهه رفتم واز این که توانسته ام به کشورم خدمت کنم خیلی خوشحالم.

سلیمانزاده اظهار داشت:حماسه مردم ورزمندگان در هشت سال دفاع مقدس منجر به شکوفائی استعدادها ،سربلندی وتسلیم نشدن در برابر تهاجم وتحریمهای اقتصادی ،فرهنگی وسیاسی شده است.

وی تصریح کرد:اقتدار ایران اسلامی مدیون رشادتهای ایثارگران در زمان جنگ تحمیلی است.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد