سرویس: استان ایلام
کد خبر: 22819
|
07:39 - 1395/06/28
نسخه چاپی

بهزیستی دره شهر رکورد زد؛

سه استعفا در 14 ماه/مددجویان دره شهر بازیچه مسئولان

سه استعفا در 14 ماه/مددجویان دره شهر بازیچه مسئولان
بیش از چهار هزار مددجوی بهزیستی دره شهر همچنان در جنگ قدرت مدیران سرگردان، حیران، نگران و انگشت به دهان مانده اند.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازسیمره خبر، سه استعفا و چهار انتصاب و سرگردانی و نگرانی چهار هزارمددجو فقط 14 ماه، تعجب نکنید این امار برای ثبت در رکورد گینس نیست بلکه حال روز بی سروسامانی اداره بهزیستی دره شهر در ماههای اخیر است.

 نهادی که جهت سامان دهی و حمایت طیف آسیب پذیر جامعه تشکیل شده امروز طعم تلخ بی سرو سامانی و بی تدبیری مسئولان استان را می چشد.

این بی تدبیری بحدی است که طی 14 ماه گذشته امضای یک رئیس و سه سرپرست زیر نامه های این اداره مشاهده می شود.

ماجرای این بی سرو سامانی 14 ماه پیش با استعفای "حسین نورعلیوند" یکی از موفقترین مدیران شهرستان کلیک خورد تا به زعم مسببان این تودیع هوای تازه ای به این اداره وزیده شود.

نورعلیوند که به دلیل همکاری نکردن برخی مسئولان از سمت خود استعفا داه شد یک هفته بعد بعنوان رئیس بهزیستی شهرستان تازه تاسیس "بدره "منصوب شد تا مشخص شود تودیع این مدیر موفق ربطی به وزش باد ندارد.

بعد از این تودیع در حکمی از سوی "شهریار مهردادی" مدیر کل سابق بهزیستی ایلام، "محمد رضاییان" کارمند با سابقه بهزیستی دره شهر به سرپرستی این اداره منصوب شد، اما دیری نپایید که مهردادی خود نیز مانند خیاط در کوزه تودیع افتاده و جای خود را به "فرهاد قیصر بیگی" داد.

 قیصر بیگی مدیر کل جدید این اداره که خود سابقه چندین ساله ای را در بهزیستی دره شهر داشته است، در اقدامی عجیبتر و برای جا نماندن از قافله تودیعی استان بعد از شش ماه در حالی که رضائیان نیز مجبور به نوشتن استعفا شده بود "یداله پالیزبان" را بعنوان دومین سرپرست این اداره  طی شش ماه منصوب کرد.

این جابجاییها با نگرانی مددجویان آسیب پذیر این نهاد مواجهه شد بطوریکه حجت الاسلام"محمد جواد قنبر بیگی"امام جمعه دره شهر نیز به این مسئله واکنش نشان داد و در جلسه معارفه "رضائیان" نگرانی و اعتراض خود را از این انتصابات پشت سر هم به گوش مدیر کل این اداره رساند.

اما این پایان کار نبود، پالیزبان هنوز 9 ماه از سرپرستی خود را در این اداره نگذرانده بود که بطور ناگهانی از سمت خود استعفا کرد تا  بحران و بی تدبیری همچنن بر سر مدیریت این اداره وجود داشته باشد.

پالیزبان نیز دلیل استعفابی خود را شخصی اعلام کرد در حالیکه شواهد از همکاری نکردن مسئولان و تعیین تکلیف نشدن وی خبر می دهد.

حال مجددا یکی از کارمندان جوان این اداره بعنوان سرپرست منصوب شده است تا قیصر بیگی دو تودیع و دو انتصاب رکورد بی سابقه ای در سمت مدیرکلی بهزیستی ایلام بر جای بگذارد.

این در حالی است که بیش از چهار هزار مددجوی این شهرستان شامل معلولین جسمی، حرکتی، ذهنی، زنان بی سرپرست، ایتام و.. همچنان در جنگ قدرت مدیران سرگردان، حیران ، نگران و انگشت به دهان مانده اند.

اما سوال بزرگ اینجاست که چرا تمامی مدیران این اداره که سابقه بیش از 20 سال خدمت را دارند در 14 ماه گذشته قبل از تودیع استعفا داده و فرار را بر قرار ترجیح می دهد؟

حال باید منتظر ماند که ایا "مجتبی شادیوند" سرپرست جدید این اداره بعنوان رئیس منصوب می شود یا وی نیز چند ماه بعد به دلایل شخصی و ثبت رکورد جدید برای مدیرکل این اداره از سمت خود استعفا خواهد داد.

این روزها با دیدن زنی بی سرپرست، معلولی اسیب پذیر و ایتامی چشم به راه باید گفت " این خانه از پای بست ویران است".

 

پایان پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب