سرویس: استان ایلام
کد خبر: 22494
|
13:25 - 1395/06/07
نسخه چاپی

انتقادشدیدامام جمعه موقت ایلام ازسانسور سخنانش دربرخی رسانه ها:

دولت به جای برگزاری کنسرت به فکر معیشت مردم باشد/ شیطنت ها هدفمند صورت گرفت

دولت به جای برگزاری کنسرت به فکر معیشت مردم باشد/ شیطنت ها هدفمند صورت گرفت
امام جمعه موقت ایلام ضمن انتقاد شدید از سانسور سخنانش در برخی رسانه ها این موضوع را هدفمند اعلام کرد.

حجت الاسلام والمسلمین "شمس الله سراج"، امام جمعه موقت ایلام درگفتگوی اختصاصی با خبرنگار سیاسیایلام بیدارضمن انتقاد شدید از شیطنت برخی رسانه ها در انعکاس سخنان وی در خطبه های نماز جمعه شهر ایلام گفت: متأسفانه به دنبال سخنان اینجانب در خطبه های نماز جمعه هفته گذشته شهر ایلام و مباحثی که در مورد کنسرت ها داشتم برخی از رسانه ها به صورت هدفمند و ناجوانمردانه قسمتی از سخنانم را منتشر کردند.

وی اظهار کرد: بحث بنده در مورد کنسرت ها بحث قانون بوده است و به هیچ وجه در پاسخ و تقابل با شخص خاصی این حرف ها را بیان نکرده ام.

امام جمعه موقت ایلام افزود: در سخنانم تأکید کرده ام که مشکل کنسرت ها باید به صورت ریشه ای و قانونی برای همیشه حل شود.

سراج تأکید کرد: متاسفانه برخی رسانه ها ضمن چشم پوشی از ادامه سخنانم تأکید اینجانب بر اینکه کنسرت ها مسئله اصلی کشور نیست را سانسور کردند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر مشکل اصلی که دولت باید به ان بپردازد بحث اقتصاد و فقر مردم است نه برگزاری کنسرت و بهتر است به جای این مسائل حاشیه ای به دنبال راهکاری برای حل مشکلات باشند.

امام جمعه موقت ایلام ادامه داد: اقدام شیطنت امیز برخی رسانه ها به همین جا ختم نشده و بنده را بعنوان امام جمعه ایلام قلمداد کردند در حالیکه بنده امام جمعه "موقت" هستم و به هیچ حزب و جناحی وابسته نیستم.

سراج در پایان از همه رسانه ها خواست دقت و امانتداری لازم را در انتشار مطالب خود مدنظر قرار دهند.

لازم به ذکر است که در روزهای گذشته برخی رسانه های اصلاح طلب ضمن انعکاس سخنان سانسور شده حجت الاسلام سراج امام جمعه موقت ایلام نظر وی در مورد کنسرت ها را پاسخ به آیت الله علم الهدی در خصوص کنسرتها اعلام کردند.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد