سرویس: جهاد و مقاومت
کد خبر: 22378
|
12:10 - 1395/06/01
نسخه چاپی

از امروز انجام می گیرد؛

آغاز سفر کاروان های راهیان نور از مناطق عملیاتی ایلام

آغاز سفر کاروان های راهیان نور از مناطق عملیاتی ایلام
مدیر سازمان اردویی و راهیان نور ایلام گفت: از امروز (اول شهریور) مناطق عملیاتی این استان میزبان 23 کاروان اعزامی شهرداری تهران است.

به گزارشايلام بيدار، حجت منصوربیگی، مدیر اردویی راهیان نور استان ایلام اظهار کرد: نخستین کاروان اعزامی از طرف شهرداری های نواحی 22 گانه استان تهران در قالب شش اتوبوس و 280 زائر وارد استان شده و از مناطق عملیاتی مهران و قرارگاه حضرت امیرالمومنین (ع) منطقه بانروشان بازدید می کنند.

وی با بیان اینکه به علت گرمای هوا بازدید از مناطق عملیاتی دهلران میسر نیست، افزود: این کاروان ها بعد از بازدید یادمان های دفاع مقدس ایلام برای بازدید از مناطق عملیاتی قصرشیرین به این منطقه سفر می کنند.
منصوربیگی یادآور شد: این کاروان ها هر ساله با هماهنگی شهرداری تهران و متشکل از اقشار متخلف هستند که به ایلام سفر می کنند و امسال نیز این برنامه از اول تا پایان شهریور به طور متناوب برگزار می شود و هر روز کاروان هایی به استعداد شش اتوبوس از یادمان های دفاع مقدس بازدید می کنند.
وی گفت: از اول اردیبهشت تا 30 مرداد سال جاری پنج هزار و 521 نفر از مناطق عملیاتی استان ایلام بازدید کردند و استان ایلام نیز در این مدت یک هزار و 416 نفر از اقشار مختلف مردم و 256 دانشجو را برای بازدید از یادمان های دفاع مقدس به مناطق عملیاتی استان های کردستان و کرمانشاه اعزام کرده است.
مدیر سازمان اردویی و راهیان نور سپاه حضرت امیرالمومنین (ع) ایلام اضافه کرد: با توجه به مساله اربعین، اعزام کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی امسال تا 20 آبان ماه انجام می شود.
منصوربیگی افزود: همزمان با فرا رسیدن اربعین حسینی این اعزام ها به مدت 20 روز در کشور تعطیل می شود و ناوگان های حمل و نقل ستاد راهیان نور برای جابجایی زائران در اختیار ستادهای اربعین قرار می گیرد. 

 

ایرنا

انتهای یام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب