سرویس: استان ایلام
کد خبر: 22298
|
09:35 - 1395/05/27
نسخه چاپی

کمیته اضطرار آلودگی هوا:

دستگاه های اجرایی استان ایلام امروز ساعت 12 تعطیل می شوند

دستگاه های اجرایی استان ایلام امروز ساعت 12 تعطیل می شوند
کمیته اضطرار آلودگی هوا در ایلام به دلیل شرایط بحران توده جدید گرد و غبار تصمیم گرفت، دستگاه های اجرایی و اداری استان امروز ساعت 12 تعطیل شود.

به گزارشايلام بيدار، اعضای کمیته اضطرار آلودگی هوای استان صبح چهارشنبه در محل اداره کل حفاظت از محیط زیست گرد هم آمدند و به بررسی میزان غلظت ورود ریزگردها به آسمان استان پرداختند.

مدیرکل بحران استان ایلام در این نشست گفت: توده گرد و غباری که از سمت مرزهای غربی کشور از عصر سه شنبه وارد بخش هایی از مناطق مرزی کشور شده مناطق مختلف این استان را نیز در بر گرفته است.
احمد کرمی افزود: بررسی نقشه های هواشناسی نشان می دهد میزان غلظت گرد و غبار در ساعت های آینده افزایش خواهد یافت.
وی تاکید کرد: بر این اساس کمیته اضطرار آلودگی هوای استان تصمیم گرفت به منظور جلوگیری از بروز خطرهای احتمالی برای مردم و بویژه کارکنان دستگاه های اجرایی فعالیت اداره های استان تا ساعت 12 ظهر امروز ادامه داشته باشد.
وی ادامه داد: بر اساس تصمیم کمیته اضطرار فعالیت تمامی دستگاه های اداری ، بانک ها و مراکز آموزشی و دانشگاهی تا ساعت 12 ظهر امروز ادامه خواهد یافت ولی این تصمیم شامل مراکز امدادی و درمانی نمی شود.
مدیرکل بحران استان ایلام یادآور شد: کانون اصلی این گرد و غبار بیشتر استان های کرمانشاه و کردستان را در بر گرفته و حاشیه آن وارد استان ایلام شده اسیت.
مدیرکل هواشناسی نیز در این نشست گفت: بر اساس پیش بینی ها میزان غلظت گرد و غبار در ساعت های منتهی به عصر امروز افزایش می یابد.
یوسف شیخ الملوکی تاکید کرد: نقشه های پیش بینی این وضعیت در ابتدا خبر از رقیق بودن این توده می دادند که در طی ساعت های گذشته این وضعیت تغییر کرده و حاکی از افزایش آن در طول امروز هستند.
وی گفت: بررسی نقشه ها نشان می دهد در ساعت های پایانی امروز از میزان غلظت گرد و غبار کاسته خواهد شد.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب