سرویس: اجتماعی
کد خبر: 22114
|
13:03 - 1395/05/18
نسخه چاپی

نماینده ولی فقیه در استان:

اقتصاد مقاومتی بزرگترین امر به معروف است

اقتصاد مقاومتی بزرگترین امر به معروف است
نماینده ولی فقیه در ایلام گفت: اقتصاد مقاومتی بزرگترین امر به معروف بوده و مدیران بایستی جهادی اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ايلام بيدار، حجت الاسلام و المسلمین محمدنقی لطفی در جلسه ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان با تقدیر از اقدامات ستاد در ایام ماه مبارک رمضان گفت: استان ایلام با معضلات اجتماعی متعددی اعم از مواد مخدر ، بدحجابی و ... مواجه بوده و می طلبد مدیران امر اقدامات خود را معطوف به ماه رمضان نکرده و در طول ایام سال این مشکلات را در دستور کار خود قرار دهند.

وی بی حجابی را مهمترین معضل اجتماعی ایلام عنوان کرد که نظام سلطه برای آن برنامه ریزی ویژه ای داشته و آنرا بعنوان یک پروژه عظیم تعریف و هزینه های گزافی را نیز در نظر گرفته که نظام خانواده در ایران را هدف قرار دهد.

نماینده ولی فقیه در استان برخورد با معضل بدحجابی را برخورد فرهنگی دانست و عنوان کرد: باید معضلات استان را اولویت بندی کرد و موضوعی که بیشترین صدمه را در جامعه ایجاد می کند را بعنوان هدف کار قرار دهیم.

امام جمعه ایلام اقتصاد مقاومتی را مهمترین موضوع روز عنوان و اظهار داشت: مهمترین معروفی که در حال حاضر باید مدنظر قرار دهیم همین موضوع اقتصاد مقاومتی بوده که به نظر همه کارشناسان تنها راه برون رفت از وضعیت اقتصادی کنون و معیشتی مردم می باشد.

حجت الاسلام لطفی ادامه داد: مسئولان استان در راسای اقتصاد مقاومتی نسبت به شناسایی ظرفیت ها و  قطب های مهم شهرستان ها و تقویت آن اقدامات لازم را انجام دهند.

وی در ادامه به موضوع زیرساخت های اربعین در استان اشاره و اظهار کرد: الحمدالله اقدامات خوبی در بحث زیرساختی استان در حال وقوع بوده و وزرات کشور سه استان اصفهان، همدان و لرستان را بعنوان استان های معین ایلام معرفی نموده است.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: بعنوان شروع کار استان اصفهان طرحی بزرگ و جامع ای در مهران در دست اقدام دارد که نتیجه ان ساخت یک مجتمع بزرگ فرهنگی بنام امام علی (ع) بوده که در این مجتمع تمام زیرساخت ها اعم از پارکینگ، زائرسرا، حسینیه ، بازار و ... پیش بینی شده است.

امام جمعه ایلام هزینه ساخت این مجتمع را بیش از 800 میلیارد ریال عنوان نمود که قرار است با استعداد صد درصدی کمک های مردمی در زمینی به مساحت 50 هکتار در مهران کلنگ زنی شود.

حجت الاسلام لطفی در پایان ابراز امیدواری کرد که مدیران دستگاه های اجرایی استان مدیریت جهادی را در دستور کار قرار دهند.

انتهای پیام/ی

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب