سرویس: استان ایلام
کد خبر: 21878
|
10:59 - 1395/05/04
نسخه چاپی

گزارش/

قطعی مکرر شبکه ADSL و فیبر نوری در استان ایلام

قطعی مکرر شبکه ADSL و فیبر نوری در استان ایلام
قطع مکرر و چند ساعته شبکه اینترنت خانگی ADSL و همچنین فیبر نوری مشکلاتی را برای استفاده کنندگان ایجاد کرده است.

به گزارشايلام بيدار، در روزهای جمعه و شنبه گذشته شبکه ADSL مشترکان مخابرات ایلام بصورت مکرر قطع می شد و این قطعی چند ساعته باعث بروز مشکلاتی برای استفاده کنندگان بویژه دستگاه های اجرایی و رسانه ها شده است.

قطع مکرر این شبکه در حالیست که هیچ یک از اپراتورهای امور مشترکان مخابرات ایلام با شماره تلفن های 32243131 و 32244141 پاسخگوی مردم نبودند و شماره این 2 خط در ساعت قطعی شبکه جوابگو نبود و امکان برقراری تماس و اطلاع از علت قطعی این شبکه برای مشترکان وجود نداشت.
مدیر تجاری شرکت مخابرات ایلام در رابطه با قطعی اینترنت در روزهای جمعه و شنبه اظهار کرد: به منظور تغییرات در سخت افزار شبکه و ارتقای سطح آن و افزایش 50 درصدی پهنای باند با هدف رضایتمندی مشتری این شبکه در این 2 روز دچار قطعی مکرر و موقتی شده بود.
شعبان طاهری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هنگام عملیات تعویض شبکه مشکلات فنی ناخواسته ای به وجود آمد وای اکنون این نقص فنی رفع شده و شبکه اینترنت در حالت نرمال خدمات رسانی است.
وی در پاسخ به این سوال که چرا اطلاع رسانی به مشترکان صورت نگرفت، تاکید کرد: اطلاع رسانی در خصوص قطع شبکه از طریق نصب بنر در سطح شهر و همچنین تماس با برخی مشترکان صورت گرفت ضمن اینکه عملیات تعویض شبکه در روز تعطیل و ساعاتی که مشترکان کمتر از شبکه استفاده می کنند، انجام شد.

 

منبع: ایرنا - ایلام

انتهای پیام /س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب