سرویس: استان ایلام
کد خبر: 21870
|
07:35 - 1395/05/04
نسخه چاپی

در مدت کمتر از دو سال؛

زندانی ایلامی حافظ کل قرآن کریم شد

زندانی ایلامی حافظ کل قرآن کریم شد
یکی از زندانیان زندان مرکزی ایلام در مدت کمتر از ۲ سال موفق به حفظ کل قرآن کریم شد.

به گزارشايلام بيدار به نقل از سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی، زندانی (ش- ب)با ۲۵ سال سن از بدو ورود به زندان در فعالیت های فرهنگی و تربیتی و برنامه های مذهبی زندان شرکت نمود و تحت تعلیم مربیان مجرب قرآنی در زندان مرکزی ایلام اقدام به حفظ کل قرآن کریم کرد.

وی توانست با تلاش و کوشش، ضمن شرکت فعال در فعالیت های فرهنگی و تربیتی زندان با رویکردی مذهبی، کمتر از دو سال موفق به حفظ کل قران کریم شود.
"اکبر محبی" مدیرکل زندانهای استان ایلام ضمن ابراز خرسندی از تاثیرگذاری فعالیت های اصلاحی و تربیتی در زندانهای استان و ترویج فرهنگ ناب قرآنی در بین زندانیان، اظهار کرد: تلاش ما در راستای تعمیم و توسعه فعالیت های مذهبی و فرهنگی در بین زندانیان به منظور اصلاح و بازسازی شخصیتی آنهاست.
وی افزود: استفاده از ظرفیت های موجود اعم از نیروی انسانی متخصص و تجهیزات، زمینه اثربخشی فعالیت های قرآنی را فراهم آورده است.
محبی تصریح کرد: اساتید مجرب قرآنی که اکثراً از کارکنان زندانهای استان هستند به مربیگری و تدریس علوم قرآنی و مذهبی می پردازند و فعالیت همه جانبه آنها تا کنون نتیجه بخش و مثمر ثمر واقع شده است.
مدیرکل زندانهای استان ایلام اظهار کرد: تعداد زیادی از زندانیان زندانهای استان در حال حفظ قرآن کریم هستند که امید می رود در آینده نه چندان دور شاهد افزایش حافظان قرآن کریم در بین مددجویان باشیم.

مدیرکل زندانهای استان ایلام گفت: زندانیانی که دارای حسن اخلاق و رفتار هستند و به صورت مستمر در برنامه های فرهنگی و تربیتی حضور دارند و همچنین به فعالیت های مدون قرآنی می پردازند از امتیازات در نظر گرفته شده توسط شورای طبقه بندی بهره مند خواهند شد.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب