سرویس: استان ایلام
کد خبر: 21260
|
03:13 - 1395/04/05
نسخه چاپی

یادداشت/

اعتمادی که سلب شد

اعتمادی که سلب شد
به راستی چرا باید به این سادگی اعتماد مردم به مدیران کشوری سلب و کینه ورزی مغرضان نظام سهل شود!

به گزارشايلام بيدار به نقل ازایلام رصد، امروز افشا شدن هر لحظه یک فیش حقوقی با رقم های نجومی، افکار بسیاری از مردمی را که در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی از برملا شدن مبالغ دریافتی مدیران بالادستی کشور رو می شود به خود مشغول کرده است و چه بسیار افراد مغرضی که از این آشفته بازار  با انتشار نوشته هایی بر علیه نظام و انقلاب در پی رسیدن به اهداف مورد نظر خود بوده و درصددهستند اساس و بن مایه این نظام را مورد اصابت قرار داده و بی تدبیری و خودخواهی و طمع برخی مدیران را به کل نظام مربوط کنند.

امروز همه از این دریافتی های بسیار بالا و این همه تبعیض در پرداخت ها ناراحت هستند! به راستی چرا باید به این سادگی اعتماد مردم به مدیران کشوری سلب شود و راه دشمنی ورزیدن مغرضان نظام به این راحتی سهل!

باور اینکه مردم در بدترین شرایط معیشتی زندگی کنند اما مدیران بسیاری از ادارات و بانک ها با این همه دریافتی بدون هیچ گونه عذاب وجدانی تنها به زندگی و خوشی خود مشغول باشند و اصلا حالی از احوال زار مردمان بسیاری که با سیلی صورت خودشان را سرخ نگه می دارند نمی پرسند دل هر ایرانی را به درد می آورد.

درست است که همه مسئولان کشوری برخورد با این دریافتی ها و پیگیری این مسئله را ضروری دانستند ولی به راستی دولت تدبیر و امید چگونه می تواند اعتماد مردم را برگرداند.

 به راستی رئیس جمهور روحانی با این همه هجمه داخلی و خارجی که از افشای این حقوق ها بر دولت او وارد آمده است چه برگ برنده ای رو خواهد کرد.

در سال "اقتصاد مقاومتی و اقدام وعمل" مردم را به این مسئله سوق می دهیم که از داشته های اندک خود اشتغال زایی کنند، آنها را تشویق می کنیم که درست است ایجاد شغل از طرف دولت امکانپذیر نیست اما شما خودتان آستین ها را بالا بزنید و کار آفرینی کنید تا برای خود و خانواده تان درآمدی کسب کنید.

که البته بسیاری از آنان نیز با تأسی به فرمایشات رهبری خیلی خوب از پس این کار برآمدند و خود اشتغالی داشتند، اما بسیاری از انان از این حقوق ها و دریافتی ها دلخور شده و آنها را یک ناعدالتی مشهود و بدور از انصاف و قوانین اسلامی دانسته اند.

آنها معتقدند که با این حقوق های نجومی چه کارخانه ها که نمی شود راه اندازی کرد، دست چه خانواده هایی را که به خاطر فقر به فساد کشیده شده است را گرفت، و چه کسب و کارها که می توان برای جوانان این مملکت به راه انداخت.

براستی چرا باید اموال و سرمایه های بی شمار این ملت را یا آمریکا به غارت ببرد یا اختلاس گران یا مدیران، براستی چرا فراموش کرده ایم خط و مشی بنیان گذار انقلاب حضرت امام خمینی(ره) را که در عین سادگی و بدور از تجمل و اشرافی گری زیست و الگوی آدم و عالم شد.

براستی چرا خط و مشی و راهبردهای رهبری را بی توجه هستیم و به کسانی ارزش و بها داده ایم و دست کسانی را در بیت المال باز گذاشته ایم که نه تنها درد آشنای مردم نیستند  و هیچگاه برای مردم از خود به معنای واقعی نمیگذرند بلکه حاضر به دفاع از دستاوردهای انقلاب و آرمان های امام خمینی(ره) نیزنخواهند بود.

چرا که این حقوق های نجومی و سر به فلک کشیده، ردپایی از ساده زیستی و حتی بالاتر از آن مجالی برای رهایی از بند دنیاپرستی برای فرد نمی گذارد و این دو با هم جمع نمی شود، حقوق چند ده میلیونی در تضاد با آرمان های امام و دستاوردهای انقلاب اسلامی بوده و این یعنی پایمال کردن خون شهدا و به هدر دادن ارزش ها و مبناهایی که تا کنون برای آنها جنگیده و مقاومت کرده ایم.

لذا باید دولت و مسئولین با برخورد مناسب و مردم پسندانه از این مسئله به راحتی نگذشته و اعتماد عمومی مردم را به نظام و مسئولین و مدیران متعهد و انقلابی تقویت کرد.

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب