سرویس: استان ایلام
کد خبر: 21229
|
01:45 - 1395/04/03
نسخه چاپی

در ایلام انجام گرفت؛

اجرای رزمایش طلایه‌داران امربه‌معروف و نهی از منکر

اجرای رزمایش طلایه‌داران امربه‌معروف و نهی از منکر
رزمایش بزرگ طلایه‌داران امربه‌معروف و نهی از منکر در سطح شهر ایلام برگزار شد.

به گزارشايلام بيدار، قدرت الله کریمیان، فرمانده سپاه ناحیه ایلام، اظهار کرد: این رزمایش در قالب یک کاروان خودرویی در سطح خیابان‌ها و معابر سطح شهر ایلام برگزارشده است.

وی، بابیان اینکه در این رزمایش 300 نفر از طلایه‌داران امربه‌معروف و نهی از منکر شهرستان ایلام حضور داشتند، ابراز کرد: این رزمایش باهدف همگانی کردن فریضه امربه‌معروف و نهی از منکر و هشدار به هنجارشکنان به همت ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان ایلام برگزارشده است.

فرمانده سپاه ناحیه ایلام، با اشاره به تصویب و اجرایی شدن قانون حمايت از آمران به معروف و ناهيان از منكر، تصریح کرد: طرح طلایه‌داران امربه‌معروف و نهی از منکر در راستای بهره‌گیری از خود مردم در راستای انجام و همگانی کردن این فریضه الهی است.

کریمیان، بابیان اینکه امربه‌معروف و نهی منکر یک وظیفه همگانی و الهی است، افزود: اصل امربه‌معروف و نهي از منكر یک وظيفه مردمي بود که ستاد احیای امربه‌معروف و نهی از منکر وظیفه حمایت و تلاش در راستای ترویج اين فريضه را بر عهده دارد.

وی، با اشاره به اینکه تذکر لسانی، راهبرد اصلی در موضوع امربه‌معروف و نهی از منکر است، یادآور شد: اگر امربه‌معروف و نهی از منکر در سطح جامعه اسلامی به‌خوبی تبیین و نهادینه شود بسیاری از مشکلات و ناهنجاری‌ها از جامعه دور خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه ایلام، خاطرنشان کرد: باید همه اقشار مختلف جامعه در راستای ترویج این فرهنگ و فریضه الهی تلاش کنند چراکه اجرای این فریضه، امنیت اجتماعی را در سطح جامعه افزایش خواهد داد.

گفتنی است، این رزمایش از سپاه ناحیه ایلام آغاز و بعد از طی خیابان‌های سطح شهر ایلام در پارک تفریحی چغاسبز و پارک کوثر پایان یافت.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد