سرویس: استان ایلام
کد خبر: 21224
|
01:12 - 1395/04/03
نسخه چاپی

در جلسه اقتصاد مقاومتی دهلران عنوان شد؛

تعطیلی 21 واحد صنعتی در دهلران

تعطیلی 21 واحد صنعتی در دهلران
فرماندار دهلران گفت: احیا نمودن کارخانه های غیرفعال و نیمه فعال موجب رونق تولید و اشتغال می شود.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازنسیم دهلران، جلسه اقتصاد مقاومتی با هدف شناسایی مشکلات و تسریع در فعالیت واحدهای صنعتی، با حضور صاحبان واحدهای صنعتی و روسای بانک ها برگزار شد.

امیدعلی سبزی، فرماندار دهلران با اشاره به شعار سال و تاکیدهای رهبر معظم انقلاب در خصوص اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: دولت نیز این مهم را در همه شهرستان ها مد نظر دارد و ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان ها در راستای پیشبرد اهداف و برنامه های مد نظر تشکیل شده اند.
 
وی با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل های این شهرستان مرزی در بخش های مختلف یادآور شد: باید با پیگیری و تلاش مضاعف و ارایه راهکارها و برنامه های عملیاتی زمینه برای فعالیت واحدهای نیمه فعال و غیر فعال فراهم و واحدهای فعال نیز تقویت شوند تا شاهد رونق تولید و اشتغال باشیم.
 
فرماندار دهلران افزود: یکی از تاکیدات مهم طرح اقتصاد مقاومتی احیا نمودن کارگاه ها و کارخانه های غیرفعال و یا نیمه فعال است.
 
وی ادامه داد: برای شروع به کار یک طرح یا ایده هزینه های زیادی باید صرف شودد ولی طرحی که قبلا شروع شده و پتانسیل آن موجود است و مشکلات آن هم مشخص، مصلماً اگر احیا شود بازدهی بسیار بهتری خواهد داشت.
 
سبزی رفع مشکلات و موانع طرح های نیمه فعال را مورد تاکید قرار داد و افزود: بانک ها، صاحبان واحدهای صنعتی و دستگاه های ذیربط همه باید همت کنند تا شاهد رفع این مشکلات و از سر گیری چرخه تولید و اشتغال در این واحدها باشیم.
 
در شهرستان دهلران 54واحد صنعتی وجود دارد که 31 تا از اینها در شهرک صنعتی می باشد که بیشتر غیرفعال ها در شهرک صنعتی وی باشند.
 
در حال حاضر 21 واحد صنعتی در شهرستان دهلران تعطیل می باشد و عمده مشکلات شان در بحث مالی است.
 
انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب