سرویس: استان ایلام
کد خبر: 21197
|
15:17 - 1395/04/01
نسخه چاپی

نماینده مردم دهلران در مجلس شورای اسلامی:

پرداخت حقوق های میلیونی در ایلام غیر قابل قبول است/لزوم ورود دستگاههای امنیتی به ماجرای فیش های نجومی

پرداخت حقوق های میلیونی در ایلام غیر قابل قبول است/لزوم ورود دستگاههای امنیتی به ماجرای فیش های نجومی
نماینده مردم دهلران در مجلس گفت: پتروشیمی ایلام در خصوص فیش های میلیونی باید پاسخگو باشد.

"شادمهر کاظم زاده"،نماینده مردم دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار سیاسیایلام بیداردر خصوص فیش های حقوقی منتشر شده با ارقام نجومی شرکت پتروشیمی ایلام اظهار کرد: در رابطه با فیش های نجومی و میلیونی مدیران بهتر است در ابتدا از طریق دستگاه های امنیتی این موضوعات تا قبل از اینکه رسانه ای شوند، پیگیری های لازم صورت می گرفت تا با مستندات بیشتر، برخودرهای لازم صورت می گرفت.

وی گفت: حاشیه های این گونه قبیل خبرها بیشتر از متن آنها است و ضمن اینکه این نوع فیش ها برای جامعه ضعف و ایراد تلقی می شود که با توجه به میزان مشکلات و تعداد جوانان بیکار، فقر و محرومیت، ارائه فیش های نجومی برای برخی افراد منطقی نیست.

کاظم زاده ادامه داد: این گونه اخبار باعث ایجاد یک سری چالش ها در جامعه می شود و بهتربود از طریق دستگاه های امنیتی پیگیری می شد تا با مستندات به نتایج دست یافت و بعد از ان اقدامات لازم را انجام داد.

عضو کمیسیون عمران مجلس در ادامه با اشاره به وضعیت فیش های میلیونی پتروشیمی ایلام نیز گفت: شرکت پتروشیمی ایلام باید در راستای صحت و سقم این فیش ها شفاف سازی کند و اگر این فیش ها واقیعت دارد باید پاسخگو باشد و در غیر این صورت پاسخ های لازم را ارائه کنند.

وی تأکید کرد: انتظاری که از پتروشیمی ایلام می رود این است که در این خصوص شفاف سازی کند و اگر این مبالغ بالا پرداخت شده باید پاسخگو باشند.

کاظم زاده عنوان کرد: با توجه به وضعیت استان ایلام بررسی این فیش ها تا حصول نهایی امری ضروری است که باید مدنظر دستگاه های امنیتی باشد.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد