سرویس: استان ایلام
کد خبر: 21196
|
14:35 - 1395/04/01
نسخه چاپی

جنجال فیش های میلیونی در ایلام؛

سکوت مسئولان پتروشمی؛خشم کارکنان از دریافت حقوق نجومیِ مدیران

سکوت مسئولان پتروشمی؛خشم کارکنان از دریافت حقوق نجومیِ مدیران
ماجرای جنجال برانگیز فیش حقوق میلیونی مدیر و برخی از کارکنان پتروشمی ایلام در فضای مجازی و در کانال تلگرامی "خبر سری" انتشار یافته است.

به گزارش خبرنگارسیاسی  ايلام بيدار،در هفته‌های گذشته انتشار فیش‌های برخی مدیران دولتی که نشان از دریافتی‌های نجومی آنان داشته خشم مردم را بر انگیخته است، مردمی که با حقوق‌های اندک و متوسط خود مدیرانی را نظاره می‌کنند که چند صد میلیون در یک ماه دریافت می‌کنند.

اما ماجرا به همین جا ختم نشد و سونامی افشای حقوق‌های نجومی به شرکت به پتروشمی ایلام نیز رسید.

 روز گذشته خبری مبنی بر دریافت حقوق چند ده میلیون تومانی توسط برخی کارکنان همراه با فیش حقوقی آنها منتشر شد که واکنش‌های گسترده ای به دنبال داشت.

این فیش های حقوقی نشان می داد، تنها شش کارمند پتروشمی ایلام در فروردین ماه  امسال،200 میلیون تومان حقوق دریافت کرده اند.

همچنین بر اساس اسناد منتشر شد،مدیر این مجموعه در اسفند ماه 94 بابت حق ماموریت خود 27 میلیون تومان دریافت کرده و قطعاً حقوق اسفند این مدیر چند برابر حق‌ مأموریت خواهد بود.

خشم کارکنان پتروشمی از دریافت حقوق نجومیِ مدیران

پس از انتشار این فیش ها،صبح امروز کارکنان برخی از واحد های پتروشمی ایلام در اعتراض دست به اعتراض زدند.

 کارکنان شرکت پیمانکار واحد الفین 13 پتروشیمی ایلام از جمله افرادی بودند که در اعتراض به عدم پرداخت حقوق دست از کار کشیدند و اعتراض خود را به نمایش گذاشتند.

سکوت مسئولان پتروشیمی ایلام در قبال فیش ها

پیگیری های خبرنگارایلام بیداربرای مصاحبه با مسئولان و نیز روابط عمومی پتروشمی کاملا بی نتیجه بوده و مسئولان مجموعه حاضر به پاسخ گویی در قبال فیش های منتشر شده نیستند و سکوت را ترجیح می دهند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد