سرویس: استان ایلام
کد خبر: 21119
|
07:44 - 1395/03/30
نسخه چاپی

تابستان امسال؛

1750 دانشجو ایلامی به اردوهای جهادی اعزام می شوند

1750 دانشجو ایلامی به اردوهای جهادی اعزام می شوند
1750 دانشجو ایلامی تابستان امسال به اردوهای جهادی اعزام می شوند.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازایلام رصد، "مهدی مرادی" مسئول اردوهای جهادی سازمان بسیج دانشجویی استان ایلام، از جزئیات اعزام اردوهای جهادی دانشجویی در تابستان امسال خبر داد و گفت: امسال یک هزار و 750 نفر از دانشجویان جهادگر دانشگاه‌های استان،  برای اجرای طرح‌های مختلف عمرانی و خدماتی به مناطق محروم استان اعزام می‌شوند.

مرادی  با بیان اینکه  80 درصد اعزام ها در تابستان انجام خواهد شد، گفت: 140 نفر از جهادگران و دانشجویان دانشگاه‌های استان قبل از ماه رمضان در قالب اردوهای یک روزه و سه روزه جهت خدمت رسانی به مردمان مناطق محروم استان اعزام شدند.

مسئول اردوهای جهادی سازمان بسیج دانشجویی استان ایلام، در ادامه افزود:  دانشجویان در اردوهای یک روزه جهت شناسایی مناطق محروم و روستاهای هدف، و اطلاع از کمبودها و نیازهای مردم این مناطق اعزام شدند

این مسئول اظهار داشت: دانشجویان جهادی استان که از دانشگاه های مختلف از جمله علمی کاربردی، آزاد، و پیام نور هستند در عرصه های مختلف از جمله کشاورزی و ترویج آن، عمرانی، فرهنگی، بهداشت و درمان، و آموزش به مناطق محروم ارائه خدمات خواهند داشت.

وی هدف از اجرای اردوهای جهادی را کمک به محرومیت‌زدایی عنوان کرد و اظهار داشت: دانشجویان جهادی در این اردوها، از هر آنچه که در توان دارند در راستای کمک به محرومان و رفع مشکلات آنان دریغ نمی کنند.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد