سرویس: استان ایلام
کد خبر: 2092
|
10:58 - 1392/01/18
نسخه چاپی

امام جمعه آبدانان:

ایران از حقوق هسته ای خود کوتاه نخواهد آمد

ایران از حقوق هسته ای خود کوتاه نخواهد آمد
امام جمعه آبدانان گفت:ایران از حقوق هسته ای خود کوتاه نخواهد آمد.

 

به گزارشایلام فردا، حجت الاسلام والمسلمین حاجیلری امام جمعه شهرستان آبدانان در گفت و گوی اختصاصی با ایلام فردا با اشاره به مذاکرات 5+1 با ایران در آلماتی قزاقستان گفت:گروه 5+1 برخلاف اصول منعقد در ان پی تی و مقررات آژانس بین المللی اتمی خواستار کوتاه آمدن نظام جمهوری اسلامی ایران از حق مسلم خود است.

وی ادامه داد: گروه 5+1 باید بداند که مردم ایران اسلامی با تقدیم هزاران شهید تا پای جان از نظام جمهوری اسلامی دفاع خواهند کرد.

حاجیلری اضافه کرد:ما انقلاب کرده ایم تا بتوانیم استقلال و آزادی خود را بدست بیاوریم و هیچ گاه از حقوق خود در تمامی زمینه ها به خصوص حق هسته ای خود کوتاه نخواهیم آمد.

امام جمعه شهرستان آبدانان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در اول فروردین ماه در حرم مطهر امام رضا(ع) بیان کرد:همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند امیدی به مذاکرات هسته ای نیست چرا که گروه 5+1 مذاکره را برای مذاکره می خواهد وهمچنان سیاست چماق و هویچ را دنبال می کند و حاضر نیست حق مسلم ایران در غنی سازی اورانیوم را به رسمیت بشناسد.

وی تصریح کرد:اگر دشمن به دنبال این است که مذاکرات را تا انتخابات ریاست جمهوری ادامه دهد باید بداند که با رفتن یک فرد و آمدن فردی دیگر در مبانی نظام و کشور تغییری به وجود نخواهد آمد و ایران همین راه را دنبال خواهد کرد.

حاجیلری در ادامه با اشاره به تحریم های دشمنان گفت:این نگاه غلطی است که ما فکر کنیم اگر از حق خود کوتاه بیاییم دشمن تحریم ها را برخواهد داشت چرا که دشمن الان حتی با تحریم داروهای مورد نیاز مردم به دنبال این است که جلوی پیشرفت ملت ایران را بگیرد اما به لطف خداوند و رهبری های هوشمندانه مقام معظم رهبری توطئه دشمن با شکست مواجه خواهد شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب