سرویس: استان ایلام
کد خبر: 20732
|
14:07 - 1395/03/10
نسخه چاپی

جانشین فرمانده پلیس فرودگاه‌ها:

فرودگاه ایلام باید منطبق با استانداردهای بین‌المللی باشد

فرودگاه ایلام باید منطبق با استانداردهای بین‌المللی باشد
جانشین فرمانده پلیس فرودگاه‌ها به ارتقای فرودگاه‌ شهدای ایلام از مرز داخلی به هوایی اشاره کرد و گفت: باید الزامات و استانداردهای فرودگاه را با استانداردهای بین‌المللی منطبق کنیم.

به گزارشايلام بيدار به نقل از پایگاه خبری پلیس،  ابوالقاسم ابراهیم‌گل در مراسم تودیع و معارفه فرمانده پلیس فرودگاه شهدای ایلام به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع فرماندهان انتظامی اشاره کرد و یادآور شد: توجه معظم‌له به مقوله امنیت به عنوان اولویت اول کشور نشان از اهمیت این موضوع در جامعه دارد که همه باید در راه تحقق آن تلاش کنیم.

وی افزود: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از امنیت خوبی برخوردار است که این امنیت به فضل الهی و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و در صحنه بودن مردم کشورمان و جانفشانی شهدا و جانبازان مقدس این نظام و همت و تلاش شبانه‌روزی تمام کارکنان نیروهای مسلح به ویژه نیروی انتظامی فراهم شده است.

جانشین فرمانده پلیس فرودگاه‌ها با بیان اینکه امنیت کشور خوب است و باید آن را ارتقاء دهیم، تصریح کرد: در صنعت حمل و نقل هوایی در تمام ابعاد اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی نقش موثری در پیشرفت و پایداری توسعه کشور داریم و باید موضوع امنیت را در مجموعه فرودگاه‌های کشور در دستور کار خود داشته باشیم.

ابراهیم‌گل ادامه داد: باید احساس امنیت را در فرودگاه‌ها تقویت کنیم به نحوی که اگر مسافری وارد فرودگاه شد هیچ دغدغه‌ای اعم از پارکینگ، سالن و ... را احساس نکند.

وی به ارتقای فرودگاه‌ شهدای ایلام از مرز داخلی به هوایی اشاره کرد و گفت: باید الزامات و استانداردهای فرودگاه را با استانداردهای بین‌المللی منطبق کنیم.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب