سرویس: استان ایلام
کد خبر: 20731
|
13:58 - 1395/03/10
نسخه چاپی

قائم مقام صدا و سیمای مرکز ایلام خواستار شد؛

ضرورت پرهیز از برنامه های کلیشه ای ارتحال امام (ره)

ضرورت پرهیز از برنامه های کلیشه ای ارتحال امام (ره)
قائم مقام صدا و سیمای مرکز ایلام بر ضرورت پرهیز از برنامه های کلیشه ای ارتحال امام تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسیایلام بیدار، "توفیق عقابی"، قائم مقام صدا و سیمای مرکز ایلام در نشست ستاد گرامیداشت ارتحال امام خمینی ره در ایلام اظهار کرد: همه باید در تکریم برگزاری مراسم سالروز ارتحال امام خمینی ره اهتمام ویژه داشته باشند.

وی گفت: انقلاب اسلامی به رهبری معمار کبیر انقلاب نقش بسزایی در عرصه های گوناگون داشته و به نتایج خوبی برای ملت ایران اسلامی و سایر کشورهای اسلامی در پی داشته است.

این مسئول افزود: تمامی حرکات امام راحل ریشه در اهداف و رسالت الهی داشته و برای این منظور پاسداشت سالروز ارتحال امری بسیار ضروری است.

قائم مقام صدا و سیمای مرکز ایلام ادامه داد: از طرف دیگر هجمه های نظام استکبار درصدد اشغال کردن و گمراه کردن ذهن دنیا از تفکرات امام خمینی است و برای این هدف از تمام روش ها از جمله رسانه ها نهایت استفاده های لازم را می برند.

عقابی بیان کرد: با این وجود نشر ارزش های انقلاب و در رأس آن تفکرات امام راحل می تواند در نقطه مقابل این تحرکات انجام گیرد و سالروز ارتحال امام در حقیقت فرصتی برای این کار است.

وی در پایان تأکید کرد: اجرای برنامه های ارتحال امام نبایستی به مراسمات کلیشه ای بسنده شود بلکه در جهت تبیین اندیشه های امام راحل باشد.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب