سرویس: استان ایلام
کد خبر: 20708
|
07:12 - 1395/03/10
نسخه چاپی

معاون فرماندار چرداول:

مراسم رحلت امام (ره) باشکوه خاصی برگزار شود

مراسم رحلت امام (ره) باشکوه خاصی برگزار شود
جلسه هماهنگی ستاد ارتحال امام خمینی(ره) با حضور مسولان ادارات در شهرستان چرداول برگزار شد.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازدیار زاگرس، جلسه هماهنگی ستاد ارتحال امام خمینی(ره) با حضور مسولان ادارات در شهرستان چرداول برگزار شد.

"الیاس فتاحی"، معاون فرمانداری شهرستان چرداول در این جلسه با تسلیت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)گفت: انقلاب اسلامی به عنوان بزرگترین رویداد قرن در سایه هدایت های امام امروز به الگویی برای ملت های آزادی خواه تبدیل شده که بیانگر جایگاه ارزشمند و تاثیرگذاری افکار و اندیشه های آن حضرت است.

وی افزود: ترویج و انتقال اندیشه های ناب امام(ره) به نسل های حاضر و به خصوص جوانان باعث تقویت افکار و ایده های مردم در برابر با هجمه های دشمنان می شود و راه نفوذ ناپذیری تهاجم فرهنگی استکبار در بین مردم عمل کردن به دستورات امام (ره) است.

معاون فرماندارشهرستان چرداول به حضور میلیونی مردم در آیین های ویژه 14 خرداد سالگرد عروج ملکوتی امام راحل اشاره کرد و گفت: حضور باشکوه مردم در این مراسم بیانگر علاقه عمیق و وفاداری به آرمان های امام راحل و اوج وحدت عمومی در دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی است.

فتاحی بر برگزاری مراسم ارتحال امام در نقاط شهری و روستایی و اجرای برنامه های متنوع فرهنگی به این مناسبت تاکید کرد و اظهار داشت: از تمام ظرفیت های شهرستان برای باشکوه برگزار شدن مراسم 14 خرداد استفاده خواهیم کرد زیرا امام خمینی(ره) بر گردن همه ما حق دارد و استقلال و عزتمندی کشور مرهون تلاش ها و هدایت های ایشان است.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد