سرویس: استان ایلام
کد خبر: 20701
|
13:25 - 1395/03/09
نسخه چاپی

معاون اجتماعی دادگستری ایلام تأکید کرد؛

لزوم هم افزایی رسانه ها در ارتقاء آگاهی های عمومی

لزوم هم افزایی رسانه ها در ارتقاء آگاهی های عمومی
معاون اجتماعی دادگستری ایلام بر لزوم هم افزایی رسانه ها در جهت ارتقاء آگاهی های عمومی تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنرایلام بیدار، "جعفر داربخانی"، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام در نشست کارگروه رسانه و مطبوعات ایلام اظهار کرد: یکی از موارد مهمی که در دستور کار این معاونت قرار دارد بحث آگاهی بخشی عمومی است.

وی گفت: برای این منظور استفاده از ظرفیت رسانه ها و مطبوعات اولویتی اساسی است که باید از این ظرفیت نهایت استفاده های لازم در تحقق این مهم را برد.

این مسئول با اشاره به اهمیت فضای مجازی افزود: امروزه اهمیت فضای مجازی بر کسی پوشیده نیست و نادیده گرفتن آن غیرقابل انکار است.

داربخانی ادامه داد: فضای مجازی یکی از تأثیرگذارترین اطلاع رسانی های فعلی محسوب می شود که در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می گیرد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام بیان کرد: در این زمینه نظارت و کنترل در فضای مجازی آثار مثبتی را در جامعه بر جای خواهد گذاشت و رها کردن ان دقیقا در نقطه مقابل آن قرار خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: رسانه ها مجاز به انتشار هر مطلبی از سایر منابع خبری نیستند و در این زمینه بایستی مطالعه های لازم در قوانین مطبوعات و جرائم سایبری صورت گیرد.

این مسئول در ادامه با اشاره به برنامه های سال 94 این معاونت، مهمترین رویکرد سال 95 را ارتقاء آگاهی های عمومی با هم افزایی رسانه ها عنوان کرد.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب