سرویس: استان ایلام
کد خبر: 20697
|
10:20 - 1395/03/09
نسخه چاپی

معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین (ع):

سران ایلات و طوایف بازوان قدرتمند نظام هستند

سران ایلات و طوایف بازوان قدرتمند نظام هستند
معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام گفت : سران ایلات و طوایف بازوان قدرتمند نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

به گزارشايلام بيدار به نقل از  جویزر ، همایش سران ایلات ، طوایف و معتمدین شهرستان ایوان به همت جامعه بسیج عشایری شهرستان برگزار گردید.

سرهنگ جمال شاکرمی معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام در این همایش گفت: شیعه بساط دشمنان را برهم زده است و بدین دلیل نگاه دشمن به بحث ولایت و آمدن منجی که ریشه در سایر ادیان نیز دارد متمرکز شده است.

وی اظهار کرد: باید گفتمان امام راحل (ره) در سطح جامعه تبیین شود و بزرگان ایل در این زمینه می توانند نقش بزرگی ایفا کنند ، برای حفظ راه و رسم شهدا برگزاری چنین جلسات معنوی و همایشهایی نیاز است ، اوج ایثارگری را شهدای سارات سومار رقم زدند و عاشورایی دیگر آفریدند که نیاز است بیشتر معرفی گردند.

سرهنگ شاکرمی روزهای سخت ایوان در دفاع مقدس را یادآور شد و تصریح کرد : باید حماسه کوشک ایوان برجسته شود و این روحیه شهادت پذیری و استقامت تداوم پیدا کند.

معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین (ع) نقش خطیر ولایت فقیه را در جنگ تحمیلی عامل تعیین کننده دانست و علت پیروزی های بزرگ انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس بعد از حذف لیبرالها در صدر فرماندهی قوای نظامی به سرکردگی بنی صدر ، را ناشی از حضور عشایر و سران قبایل در کنار سایر نیروهای رزمی عنوان کرد.

گفتنی است در این همایش علاوه بر سرودن شعر توسط شاعران شهرستان ، دبیر برفی پور به نمایندگی از عشایر شهرستان و سران قبایل مسائلی را در خصوص مشکلات جامعه بویژه قشر عشایر مطرح کرد.

 

انتهای پیام/ی

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب