سرویس: استان ایلام
کد خبر: 20688
|
08:13 - 1395/03/09
نسخه چاپی

فرمانده سپاه ناحیه دره شهر خبر داد؛

اعزام 100 زائر دره شهری به مرقد مطهر امام راحل

اعزام 100 زائر دره شهری به مرقد مطهر امام راحل
فرمانده سپاه ناحیه دره شهر از اعزام 100 زائر دره شهری به مرقد مطهر امام راحل خبر داد.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازسیمره خبر، "رحیم طهماسبی"فرمانده سپاه ناحیه دره شهر در گفتگو با خبر نگار سیمره خبر اظهار داشت: این زائران روز پنجشنبه 13 خرداد با بدرقه مردم و مسئولین شهرستان در قالب کاروان زائرین حضرت روح الله جهت تجدید میثاق با آرمانهای امام راحل و شهدا به مرقد مطهر ایشان اعزام می شوند.

وی اظهارکرد: همچنین تمامی دستگاه های اجرایی دره شهر  آمادگی کامل خود را برای  هر چه باشکوه تر برگزار کردن آیین های سوگواری و مراسم بزرگداشت ارتحال امام (ره) در شهرستان را نیز اعلام کرده اند.

طهماسبی افزود: با توجه به جایگاه والای ولایت در جامعه اسلامی باید کیفیت و محتوای برنامه‌های مربوط به گرامیداشت ارتحال امام خمینی (ره) بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

فرمانده بسیج دره شهر با بیان اینکه  امام خمینی(ره) دارای روحیه‌ای ظلم ستیز و جهادی بود، افزود: امام راحل با شکستن طرح دو قطبی بودن جهان، اسلام را به یک مکتب نوین و انسان ساز تبدیل کرد و آزادگی را متعارف با نام ایران اسلامی عنوان نمود.

وی با تاکید بر گرامیداشت باشکوه 14 و 15 خرداد از سوی مردم و مسئولان، یادآورشد: همه ما وظیفه داریم برای نشر ارزش‌های انقلاب تلاش کنیم چراکه وامدار انقلاب و امام خمینی (ره) هستیم.

فرمانده سپاه ناحیه دره شهر خاطر نشان کرد: با توجه به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به نام «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل»برنامه‌های فرهنگی متنوعی در همین راستا برای کاروان‌ها در نظر گرفته شده است.

 

پایان پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد