سرویس: سیاسی
کد خبر: 20684
|
15:46 - 1395/03/08
نسخه چاپی

بی‌حرمتی خبرنگار روزنامه منتسب به فائز‌ه هاشمی به امام‌حسین(ع)

بی‌حرمتی خبرنگار روزنامه منتسب به فائز‌ه هاشمی به امام‌حسین(ع)
«شادی صدر» دبیر سرویس حقوقی روزنامه زن به مدیرمسئولی فائزه هاشمی در صفحه اینستاگرام خود عکسی از هتاکی به ساحت مقدس امام‌حسین(ع) را منتشر کرد.

به گزارشايلام بيدار، «شادی صدر» بهایی‌مسلک و دبیر سرویس حقوقی روزنامه زن به مدیرمسئولی فائزه هاشمی بود، در صفحه اینستاگرام عکسی از هتاکی به ساحت مقدس امام حسین (ع) را منتشر کرد.

 

به گفته برخی از هنرمندان این مبل‌ها نیز طراحی فردی به نام «پرستو فروهر» دختر «داریوش فروهر» صورت گرفته که در نمایشگاهی در برلین در سال ٢٠٠٤ رونمایی شده است.


پرستو فروهر

 

 

 

بر اساس این گزارش، شادی صدر، متولد 1353 از تهران است؛ در حدود 15 سالگی با ماهنامه سروش نوجوان وارد حوزه روزنامه‌نگاری شد و پس از آن با ماهنامه همشهری همکاری کرد. شادی صدر به کار خود به عنوان روزنامه‌نگار ادامه داد تا اینکه به عنوان دبیر سرویس حقوقی روزنامه زن به مدیرمسئولی فائزه هاشمی انتخاب شد.


شادی صدر در نوجوانی

 

روزنامه زن، روزنامه‌ای دارای مشی فمینیستی و اصلاح طلب بود که با صاحب امتیازی و مدیرمسئولی فائزه هاشمی رفسنجانی و سردبیری ابراهیم نبوی و سپس مسعود بهنود از 17 مرداد 1377 تا 17 فروردین 1378 منتشر می‌شد.

این روزنامه به دلیل درج اخبار سیاسی، نقد حجاب اسلامی، حمایت از فمینیسم، چاپ کاریکاتوری از داود احمدی مونس (آروین) درباره دیه زنان و خبری درباره فرح پهلوی توسط مسئول اداری روزنامه، ابتدا در بهمن 1377 به مدت دو هفته و بار دیگر در 17 فروردین 1378 برای همیشه توقیف شد.

انتهای پیام/ج
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب